.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چالوس عصر فردا یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمد و شد انواع کامیون‌ها صبح امروز در جاده هراز و یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر فردا بمنظور روان سازی ترافیک آخرهفته در این مسیر‌ها خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودروها در جاده های هراز ، چالوس ، سوادکوه ، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا جمعه ۲۵ آبان از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ آبان ماه از جاده هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۶ آبان ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

جاده ۵۹، معروف به جاده چالوس یکی از مهمترین جاده‌ها برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در کرانه دریای خزر وصل می‌شود.

تا اواخر دوره قاجار، جاده‌ای بین کرج - چالوس وجود نداشته و تنها یک مسیر خاکی و مالرو، راه دسترسی به روستا‌های این منطقه را تشکیل می‌داده، اما به گونه‌ای نبود که ارتباط دهنده شمال و جنوب کشور باشد.

مازندران ۱۰ هزار و۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.