.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه در کمین تیم محبوب مازنی ها ؛
احتمال جدایی « نکونام » از نساجی مازندران قوت گرفت
شمال نیوز : یک تیم لیگ برتری که اواسط نیم فصل سرمربی خود را برکنار و بعد از آن هم نتایج نسبتا متوسطی کسب کرد برای جذب نکونام پیشنهاداتی به وی ارائه داده و در انتظار جواب مثبت این مربی است.....
احتمال جدایی « نکونام » از نساجی مازندران قوت گرفت

شمال نیوز:  جواد نکونام سرمربی حال حاضر تیم نساجی مازندران مورد توجه دو تیم لیگ برتری قرار گرفته و احتمال جدایی اش از این تیم وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  "ورزش‌سه"،  تیم نساجی مازندران بعد از 24 سال با هدایت جواد نکونام به لیگ برتر صعود کرد و حالا با 11 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است و این توانایی را دارد با کسب امتیاز در سه بازی نسبتا آسان انتهایی خود به کمرکش جدول رسیده و رتبه تک رقمی به دست آورد.
 
اما خبر می‌رسد که سرمربی جوان نساجی قصد دارد با جدایی از این تیم مازندرانی کار خود را در دیگر تیم لیگ برتری دیگری ادامه دهد. اتفاقی که با توجه به پیشنهادات موجود برای نکونام دور از دسترس هم نیست. گویا کاپیتان سابق تیم ملی از تیمی که به تازگی سرمربی خود را از دست داده پیشنهاد جدی دریافت کرده و در حال محک زدن آن است.

هم‌چنین دیگر تیم لیگ برتری که اواسط نیم فصل سرمربی خود را برکنار و بعد از آن هم نتایج نسبتا متوسطی کسب کرد برای جذب نکونام پیشنهاداتی به وی ارائه داده و در انتظار جواب مثبت این مربی است.

 هم‌چنین ناراحتی نکونام از مسئولان نساجی را هم می‌توان دلیل بر جدایی وی از نساجی دانست. گویا هنگامی که این تیم نتایج ضعیفی کسب کرده بود، باب مذاکره با دیگر مربی لیگ برتری باز شده و همین موضوع ناراحتی جواد نکونام را در پی داشته است.

حال باید دید در ادامه و تا پایان نیم فصل این مربی جوان چه تصمیمی را اتخاذ می‌کند و کار خود در شمال کشور را ادامه می‌دهد یا به تیم دیگری منتقل خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آبان 1397
با اين حساب تيم رو دسته يك ببينيد. به نظرم اين تيم بتواند با اين امكانات و بازيكنان آخر فصل نهم و يا دهم جدول باشه پيروي خوبي هست و دنبال بيشتر از اين بودن زياده خواهي و ظلم به مربي و بازيكنان هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.