.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدیدترین اظهارات نماینده آمل ؛
یوسفیان ملاء : از موافقان وزارت اسلامی بودم / بازگشت اسلامی به استانداری فایده ای نداشت / مازندران کلان شهر است و نباید منطقه ای به آن نگاه کرد
شمال نیوز : یوسفیان ملا گغت : من جزو موافقان وی به عنوان وزیر ثبت نام کردم زیرا انتخاب وی به عنوان وزیر می تواند برای مازندران موثر باشد و اگر رای نمی آورد بازگشت ایشان به ضرر استان بوده و فایده ای نداشت و اکنون بر این باورم که وجود مهندس اسلامی در وزارت راه و شهرسازی برای استان مازندران مفید خواهد بود.....
یوسفیان ملاء : از موافقان وزارت اسلامی بودم / بازگشت اسلامی به استانداری فایده ای نداشت / مازندران کلان شهر است و نباید منطقه ای به آن نگاه کرد

شمال نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس گفت: ۳۰۰ هکتار از ۷۱۰ هکتار زمین تهیه شده برای فرودگاه آمل طی سال‌ها تصرف شده است.

عزت الله یوسفیان ملاء  با اشاره به طرح احداث فرودگاه در آمل عنوان کرد: زمین مدنظر اجرای این طرح ۷۱۰ هکتار بود که ۳۰۰ هکتار آن مورد تجاوز قرار گرفت و اکنون ۴۰۰ هکتار آن مانده است.

وی با بیان اینکه اولین قدم برای گردشگری توسعه راه است افزود: متاسفانه راه، ریل و فرودگاه مناسب در استان نداریم و برای توسعه زیرساخت ها در استان تلاش و برنامه ریزی کنیم.

یوسفیان ملا درباره انتخاب استاندار سابق مازندران به عنوان وزیر راه اظهار داشت: من جزو موافقان وی به عنوان وزیر ثبت نام کردم زیرا انتخاب وی به عنوان وزیر می تواند برای مازندران موثر باشد و اگر رای نمی آورد بازگشت ایشان به ضرر استان بوده و فایده ای نداشت و اکنون بر این باورم که وجود مهندس اسلامی در وزارت راه و شهرسازی برای استان مازندران مفید خواهد بود.

نماینده آمل تاکید کرد : مازندران کلان شهر است و نباید منطقه ای به آن نگاه کرد.

وی خواستار تجهیز پایگاه امداد هوایی و فرودگاه برای امدادرسانی در زمان بروز حریق شد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای این طرح نیز تهیه شده است.

یوسفیان ملا با تاکید براینکه مازندران را باید یکپارچه دید گفت: تمام راههای کشور چهار بانده است اما راههای هراز، فیروزکوه و کندوان همانند راه روستایی است.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه هزینه اجرای پروژه های راهسازی و ریلی در مازندران بالا است گفت: دو هزار و ۹۰۰ کیلومتر خط ریلی در کشور وجود دارد اما حاضر نشدند خط ریلی شمال را در مازندران بازسازی کنند.

وی افزود: ۹۵ درصد آب سطحی استان کردستان مهار شده اما ۹۵ درصد آب استان مازندران به دریا می ریزد و نتیجه استان کردستان این شد که دریاچه ارومیه خشک شده است.

نماینده آمل با تاکید اینکه نباید نگاه جزیره ای به مازندران داشته باشیم درباره پروژه چهاربانده شدن هراز گفت: از ۶۵ میلیارد تومان اعتبار ۲۳ میلیارد تومان به ۱۸ پیمانکار این پروژه داده شده است و طلب دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آبان 1397
تو برو دست بوسی رئیس جمهور
آبروی مازندرانی ها را بردی
نا شناس 24 آبان 1397
نگاه فرا منطقه ای شما را هم دیدیم
با همدیگه بسیج شدید که امیرآباد منطقه آزاد نشه ، البته نه تنها امیرآباد هیچ کجای استان
نا شناس 24 آبان 1397
شماها همونهائی هستید که برای منطقه ازاد شدن شهرهای نزدیک خودتون ، با منطقه آزاد امیرآباد مخالفت کردید
نا شناس 24 آبان 1397
کل مازندران 3300 جمعیت داره ساری میشه کلانشهر
صادق 24 آبان 1397
معامله سیاسی یعنی این
نا شناس 23 آبان 1397
یادم میاد همه افراد ذی نفوذ دراوایل انقلاب وچندسال بعد ان بدون عاقبت اندیشی ومطالعه ودورادیشی درتلاش بودند مدرسه وراه وخانه بهداشت وتلفن را به هرروستا وکوی وبرزنی ببرند وبردن والان بعضی ازمدارس وامکانات بلا استفاده وراکد افتاده الان هم اقای ملا ودیگران دربعضی از نقاط استان وکشور درتلاشند با نفود ورانت وچونه زنی برای هر شهر با توجیهات خاص خودفرودگاه بزنندواقعا برای این مردم وکشورباید تاسف خورد که اینگونه سرمایه کشور را هدر میدهند اقای ملااین استان سه فرودگاه داره با بابلسر چها فرودگاه اگر دلت برای کشور ومردم میسوزه وتوان ونفوذ داری تلاش کن فرودگاههای موجود را توسعه بده ومجددا بارمالی اضافی روی دوش دولت ومردم نذار کارهای عقب مانده درامل زیاده بیکاری وعدم اشتغال جوانان و....واقعا باید برای چنین افکارکوچک نمایندگان تاسف خورد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.521 seconds.