.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم وزیر راه و شهرسازی ؛
معاون عمرانی استاندار مازندران سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن شد
وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران را به سمت سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، منصوب کرد.
معاون عمرانی استاندار مازندران سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن شد

به گزارش شمال نیوز، وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی نبیان را به سمت عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، منصوب کرد.

محمد اسلامی در حكم انتصاب علی نبیان به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، تصریح كرده است: نظر به تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حكم شما را به سمت عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان ملی زمین و مسكن منصوب می‌نمایم.

وی افزود: امید است با اتكال به الطاف الهی، در اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

نبیان پیش از این معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از سال 92 تاکنون بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهدین خداشناس 22 آبان 1397
باسلام؛
مبارکست ان‌شاءالله.
دوست عزیز،،موفق باشی.
رضایی 22 آبان 1397
یکی از فاکتورهای خوب جناب نبیان اطاعت محض از مافوق و رعایت ولایت اداری است.ایشان همیشه احترام به علما و بزرگان را سرلوحه کار خویش قرار داده و به حق شایستگی پوشیدن ردای اینچنینی را دارد نبیان با رفتنار خوب با مافوق و پیگیرهای قاطعانه از زیرمجموعه نشان داد که با کار و تلاش و احترام میشود رشد کرد..درود بر سایت شمال نیوز که اخبار را به موقع در اختیار همگان قرار میدهد.
احمد 22 آبان 1397

مهندس مرسی
فقط به میز و پست خودش فکر می کنه .تبریک
اکبر بازاری جامخانه شورا 22 آبان 1397
انتصاب جناب آقای نبیان موجب خرسندی و خوشحالی اینجانب و مردم فهیم جامخانه بزرگ شد امیدوارم با انتخاب شایسته جناب آقای اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی این مرد سازندگی جناب ایشان که مدیری لایق و توانمند و دلسوز مباشند در همه مراحل کاری موفق و موید باشند
نا شناس 22 آبان 1397
جناب اقای مهندس نبیان .با عرض تبریک و ارزوی سلامتی و طول عمر با عزت.انتصاب شما را به سمت سرپرست سازمان زمین و مسکن کشور تبریک عرض مینمایم.مهدی برهانی شهرداری ساری
نا شناس 23 آبان 1397
تبريك
اکبر بازاری جامخانه 23 آبان 1397
انتصاب بجا و شایسته برادر عزیز و دلسوز نظام و مردم فهیم مازندران ،مدیر باتجربه و کاردان جناب آقای مهندس نبییان را از طرف خود شورای اسلامی و دهیاری و امت ولایتمدار جامخانه بزرگ به ایشان تبریک عرض نموده و عرض تشکر خدمت جناب آقای مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی از حسن انتخاب و توجه ایشان به استان مازندران و آرزوی توفیق برای این دو بزرگوار در تمامی سنگرهای خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم
بلبل 23 آبان 1397
پارتی نداشته باشی تواین مملکت به هیچ جانمیرسی!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.