.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با شرح و جدول ؛
از مدیران دو شغله تا دو شعله های با مدرک غیر مرتبط / حضور نماینده ادوار مازندران در فهرست
شمال نیوز: در حالی اسامی مدیران دو و سه شغله زیر مجموعه وزارت کار در یک برنامه تلویزیونی بررسی و لیست اعضای هیئت مدیره آن منتشر شد که نام چند شمالی که یکی از نمایندگان ادوار مازندران ، برجسته ترین آن می باشد به چشم می خورد .....
از مدیران دو شغله تا دو شعله های با مدرک غیر مرتبط / حضور نماینده ادوار مازندران در فهرست

شمال نیوز:  در حالی اسامی مدیران دو و سه شغله زیر مجموعه وزارت کار در یک برنامه تلویزیونی بررسی و لیست اعضای هیئت مدیره آن منتشر شد که نام چند شمالی که یکی از نمایندگان ادوار مازندران ، برجسته ترین آن می باشد به چشم می خورد .


به گزارش شمال نیوز ، برنامه پایش که با موضوع بررسی لیست اعضای هیئت مدیره منتشر شده از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به روی آنتن شبکه یک رفت، به تفکیک اسامی مدیران دو و سه شغله زیر مجموعه وزارت کار را منتشر کرد.

طبق تبصره ۲ ماده ۲۴۱ قانون تجارت هیچ فردی نمی‌تواند اصالتاً یا به نمایندگی از شخص حقوقی همزمان در بیش از یک شرکت که تمام یا بخشی از سرمایه آن متعلق به دولت یا نهادها یا موسسات عمومی غیردولتی است به سمت مدیرعامل یا عضو هیات مدیره انتخاب شود. متخلف علاوه بر استرداد وجوه دریافتی به شرکت، به پرداخت جزای نقدی معادل وجوه مذکور محکوم می‌شود.‏

با افشای اسامی هیئت مدیره های زیرمجموعه وزارت کار مشخص شد اکثر اعضای هیئت مدیره این شرکت ها در دو یا چند جا عضو هیئت مدیره هستند. همچنین در بررسی این لیست مشخص شد که مدیران شستا خود نیز در زیر مجموعه ها حضور دارند.

 

100 نفر با مدرک غیرمرتبط در شستا / نماینده ادوار مازندران در فهرست

کارشناس این برنامه تلویزیونی در ادامه گفت: در حال حاضر 100 نفر در هیئت مدیره های شستا هستند که مدرک تحصیلی مرتبط با حوزه فعالیت خود ندارند، به طور مثال ولی الله رعیت نماینده ادوار قائم شهر ، سوادکوه و جویبار که گفته می شود مدرک حقوق دارد همزمان مدیر حقوقی  صنایع پتروشیمی و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی است .

در جدول زیر اسامی مدیران دو و سه شغله شاغل در شرکت های زیرمجموعه وزارت کار مشاهده می شود.

 

اسامی مدیران چندشغله شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار (جدول)

منبع: برنامه پایش


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.