.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به روایت دادستان مرکز استان ؛
آخرین خبر از پرونده اعضای شورای شهر بابل
شمال نیوز : با توجه به شرایط این پرونده اخبار غیرموثق و شایعاتی در این زمینه وجود دارد که لازم است مردم به این مسائل توجه نکنند و تنها به اخبار موثق اعتماد کنند.....
 آخرین خبر از  پرونده اعضای شورای شهر بابل

شمال نیوز: دادستان مرکز مازندران درباره آخرین وضعیت پرونده اعضای شورای شهر بابل در گفت‌وگو با فارس، گفت: کیفر خواست صادر شد و پرونده در دادگاه منتظر رای است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، خبر بازداشت چند نفر از اعضای شورای شهر بابل در شهریور ماه امسال رسانه‌ای شد و بعد از آن امام جمعه بابل در خطبه‌های نمازجمعه بابل به تشریح این پرونده پرداخت.

فعالیت دستگاه‌های امنیتی و قضایی برای به نتیجه رسیدن درست این پرونده از همان ابتدا آغاز شد تا با تکمیل آن به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

با توجه به شرایط این پرونده اخبار غیرموثق و شایعاتی در این زمینه وجود دارد که لازم است مردم به این مسائل توجه نکنند و تنها به اخبار موثق اعتماد کنند.

دادستان مرکز مازندران درباره آخرین وضعیت پرونده اعضای شورای شهر بابل در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: کیفر خواست صادر شد و پرونده در دادگاه منتظر رای است.

سیدیونس حسینی عالمی افزود: بخشی از پرونده در بخش کیفری و بخشی در دادگاه عمومی منتظر صدور رای است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 22 آبان 1397
با سلام و تشکر از دادستان محترم استان و شهرستان بابل و همچنين نيروهاي خدوم اطلاعاتي و امنيتي از دستور کار خارج شدن تخلفات مالي ديگر اعضاي شوراي شهر بابل مردم را نگران کرده است ، خواهشا با همان جديت تخلفات مالي گسترده ديگر اعضا شورا را قاطعانه و بدون هيچ ملاحظه اي بررسي فرماييد تا اين لکه ننگ از دامن شهرستان و استان پاک گردد
مازندرانی 23 آبان 1397
اقای دادستان باید آبروی رفته مردم مازندران رو با اجرای دقیق حکم بازگردانید مردم مازندران خواستار اجرای قانون هستن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.