.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ریسک تولید در صنعت کشاورزی بالا است؛
شریعت نژاد:کشاورزی در شمال کشور صرفه اقتصادی ندارد !
شمال نیوز : عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه کشاورزی در شمال کشور صرفه اقتصادی نداردیادآورشد:تغییر کاربری اراضی کشاورزی برای تامین اقتصاد معیشتی کشاورزان در شمال کشور کلید می‌خورد.....
شریعت نژاد:کشاورزی در شمال کشور صرفه اقتصادی ندارد !

شمال نیوز: نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه کشاورزی در شمال کشور صرفه اقتصادی ندارد،گفت: تغییرکاربری اراضی کشاورزی برای تامین اقتصاد معیشتی کشاورزان در شمال کشور کلید می‌خورد.

به گزارش شمال نیوز ، شمس الله شریعت نژاد درگفت وگو با خانه ملت درباره وضعیت تغییر کاربری در اراضی شمال کشور؛گفت:عدم صرفه اقتصادی برای ماندگاری در صنعت کشاورزی موجب شده است که کشاورز به فکر تغییرکاربری برای کسب درآمدی باشدکه بتواند زندگی معیشتی اش را اداره کند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کوچک شدن اراضی کشاورزی منجر شده است که تولید در صنعت کشاورزی توجیه اقتصادی نداشته باشد تصریح کرد:تراکم جمعیتی نیز یکی از عواملی است که ماندگاری تولید در صنعت کشاورزی را  توجیه پذیر نمی‌کند.

شریعت نژاد ادامه داد:ریسک تولید در صنعت کشاورزی با توجه با وقوع حوادث غیر مترقبه بالا است زیرا بیمه کشاورزی آنطور که باید خسارت‌های کشاورزی را پوشش نمی‌دهد و همچنین قیمت نهاده‌های کشاورزی نیز با اقتصاد  تولید همخوانی ندارد.

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه منافع کشاورزان ارتباط مستقیم با تغییرکاربری اراضی کشاورزی در شمال کشور دارد تصریح کرد:اگر  صنعت کشاورزی و تولید برای کشاورزان صرفه اقتصادی داشته باشد،هیچ گاه تن به تغییر کاربری  اراضی کشاورزی ‌ نمی دهد.

 وی  ادامه  داد: برای جلوگیری از  تغییر کاربری  در اراضی کشاورزی باید  گردونه هزینه تولید و سود فروش محصولات کشاورزی برای کشاورزان همخوانی داشته باشد تا بتوان کشاورز را دلگرم کرد  تا در اراضی  کشاورزی  به کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی بپردازد.

 عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه  کشاورزی در شمال کشور صرفه اقتصادی نداردیادآورشد:تغییر کاربری اراضی کشاورزی برای  تامین اقتصاد معیشتی کشاورزان  در شمال کشور  کلید می‌خورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.