.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز موجی دیگر از بارندگی‌ها در مازندران از روز یکشنبه
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از ورود موجی دیگر از بارندگی‌ها به مازندران از روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان از امروز تا شنبه ۱۹ آبان ماه نیمه ابری گاهی با افزایش ابر در مناطق غربی استان با احتمال بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از روز سه‌شنبه تاکنون بیشترین بارش‌ها از نوشهر ۸۲، رامسر ۷۵، سیاه‌بیشه ۳۰ و در ایستگاه باران‌سنجی از سنگ‌پشته رامسر ۱۱۲، سرلیماک رامسر و خشکه‌داران تنکابن ۱۰۱ و میان‌لات رامسر ۹۵ میلی‌متر ثبت شده است.

اسدی گفت: بیشترین ارتفاع برف در ایستگاه باران‌سنجی دنا علیا جاده چالوس با ۴۲ سانتی‌متر و در ایستگاه هواشناسی سیاه‌بیشه ۵ و بلده ۳ سانتی‌متر بوده است که نخستین برف پاییزی در ایستگاه هواشناسی بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، رو یکشنبه ۲۰ آبان ماه سامانه بارشی دیگر وارد استان مازندران می‌شود که همراه با بارش باران، کاهش دما و وزش باد است.

وی گفت: روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در ارتفاعات استان بارش به‌صورت برف خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.601 seconds.