.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان از زبان رئیسی
تولیت آستان قدس رضوی گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش انسجام اجتماعی و وحدت به‌دشمن بود.

به گزارش شمال نیوز،تولیت آستان قدس رضوی گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش انسجام اجتماعی و وحدت به‌دشمن بود.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در همایش «میثاق با امام» که با حضور فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، اصناف و بازاریان در رواق امام خمینی (ره) برگزار شد؛ گفت: پیام اول حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش انسجام اجتماعی و وحدت به‌دشمن بود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه همدلی، همراهی و همکاری رمز موفقیت است ادامه داد: پیام دوم این بود که در مقابل استکبار با همه وجود می‌ایستم و آن قدر در عرصه تولید، اشتغال، فقرزدایی و کار اقتصادی مؤثر و مولد تلاش می‌کنیم تا نقشه‌های تحریمی دشمن نقش بر آب شود.

وی افزود: نظام بانکی باید پشتوانه ارزشمندی برای تولیدکننده، فعالان اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع فقر از جامعه باشد و در خدمت اهداف مهم اقتصادی قرار بگیرد.

رئیسی اظهار کرد: بیگانگان نه گره از مشکل کسی باز کردند و نه باز می‌کنند، آمریکا و اروپا تاکنون کدام کشور را به‌سعادت رسانده‌اند؟ دیدیم که چگونه عهدشکنی کردند.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: همین بازاریان و کارآفرینان در جریان جنگ تحمیلی با همه وجود تلاش کردند در بازار تعادل ایجاد کنند تا مشکلی برای مردم بیش از آنچه دشمنان تحمیل کرده ایجاد نشود، باید به‌مردم اعتماد کرد و کار مردم را به‌مردم واگذار کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.