.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۷ تن آفتابگردان در مازندران خریداری شد
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: از آغاز فصل خرید دانه های روغنی آفتابگردان و سویا، تاکنون بیش از ۳۷ تن آفتابگردان و ۲هزار و ۷۲۵ تن سویا در مازندران خریداری شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد جعفری اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۷ تن آفتابگردان به ارزش ۹۳۲ میلیون ریال و ۲هزار و ۷۲۵ تن سویا به ارزش ۶۳ میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال از کشاورزان مازندران خریداری شد.

وی در ادامه به پرداخت مطالبات کشاورزان اشاره کرد و گفت: ۱۰۰درصد مطالبات کشاورزان بابت تحویل دانه روغنی آفتابگردان و ۸۵ درصد از مطالبات سویاکاران به ارزش ۵۳ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال به حساب آنها واریز گردید.

وی افزود: سیلوی شهید میرزاپور نکا جهت خرید تضمینی آفتابگردان و ۸ مرکز خرید تضمینی سویا در استان مازندران تجهیز و راه اندازی شد و تا زمانی که کشاورزان محصول آماده تحویل دارند این مراکز دایر خواهند بود.

جعفری قیمت پایه خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان را ۲۶ هزار و ۶۴۴ ریال برای هر کیلو اعلام کرد و گفت: این قیمت بر اساس پایه خرید این محصول(۲درصد ناخالصی و ۹ درصد رطوبت) به تصویب رسیده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ افزود: هر کیلو دانه روغنی سویا نیز با دو درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت ۲۴ هزار و ۶۹۴ ریال خریداری می‌شود و پرداختی به کشاورزان از طریق بانک کشاورزی انجام خواهد شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.814 seconds.