.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتفاعات کندوان برفی شد/ سه‌شنبه‌ای پُرترافیک در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: ارتفاعات محور کندوان برفی و محدوده پایین‌دست این محور نیز بارانی و لغزنده بوده و از لحاظ ترافیکی نیز تردد خودروها در محور هراز به سمت شمال به‌صورت سنگین است.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی اظهار کرد: درحال حاضر ارتفاعات محور کندوان برفی و محدوده پایین‌دست این محور نیز بارانی و لغزنده است.

وی با اشاره به آسمان ابری در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر مازندران، افزود: ازلحاظ ترافیکی نیز تردد خودروها در محدوده سه‌راه چلاو محور هراز به سمت شمال به‌صورت سنگین و در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو از امروز در محورهای مازندران آغاز شد، اضافه کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ظهر سه‌شنبه ۱۵ تا ساعت ۶ صبح روز یک‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه از تمامی محورهای مواصلاتی مازندران ممنوع بوده، البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از محورهای مازندران بلامانع است.

هاشمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، گفت: تردد تمامی انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه از محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران بیان کرد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.

هاشمی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: باتوجه به شرایط جوی توصیه ما به رانندگان این است قبل از تردد وضعیت راه‌ها را استعلام کرده و خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.663 seconds.