.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موافقت سازمان بنادر و دريانوردی با بهره برداری از سكوی تفريحی در مازندران
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با بهره‌برداری از سکوی تفریحی در سواحل استان مازندران واقع در شهرستان نور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران، محمدتقی انزان‌پور اظهار کرد: بر اساس مجوز صادره از سوی کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، هتل مروارید خزر مجاز است نسبت به بهره‌برداری از سکوی تفریحی واقع شده در مناطق ساحلی محدوده شهرستان نور با ابعاد 8×43/20 و 6× 8/70 متر مطابق با دستورالعمل ارائه‌شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و رعایت کلیه قوانین و مقررات داخلی و کنوانسیون‌های الحاقی مرتبط، صرفاَ با کاربری تفریحی اقدام کند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت‌گرفته از سوی امور سواحل این اداره‌کل، تاکنون ۱۷ مورد مجوز ساخت تأسیسات دریایی شامل سکوی تفریحی، موج‌شکن، اسکله، مجتمع تفریحی، بندر صیادی و ... در مناطق ساحلی استان درحد فاصل رامسر تا ساری از سوی کمیته صدور مجوز سازه‌‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران تصریح کرد: این مجوز به استناد بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آئین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ و ماده واحده مصوب ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، صرفاً جهت متقاضی صادر شده و بدون هماهنگی این سازمان قابل واگذاری به سایر افراد حقیقی و حقوقی نیست.

انزان‌پور با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل گفت: به‌منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت‌و‌سازهای غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، همه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی باید از طریق مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور، نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوزهای تأسیس و بهره‌برداری از هرگونه سازه احداثی در دریا و رودهای قابل کشتی‌رانی اقدام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.302 seconds.