.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار قائم‌شهر: دستاوردهای انقلاب را با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد
فرماندار قائم‌شهر گفت: دشمن باید بداند که ملت ایران تحت هیچ شرایطی دست از عقاید و آرمان‌های خود برنمی‌دارد و دستاوردهای انقلاب را با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد.

به گزارش شمال نیوز، ۱۳ آبان دیگری از راه رسید تا یادآور رشادت دانش‌آموزان و دانشجویان شجاعی باشد که در این روز به لانه جاسوسی آمریکا حمله کردند و نیات این استکبار جهانی برای همگان روشن شد.

حال، انقلاب عزیز ما به ۴۰ سالگی رسید و به رشد و کمال واقعی خود دست یافت و دیگر نه تنها آمریکا بلکه هیچ کشور مستکبر دیگری نمی‌تواند مردم ما را از تحریم‌ها بترساند چراکه آنان انقلاب، جنگ، مبارزه با منافقان و از جان گذشتگی فرزندانشان در دفاع از حرم اهل‌بیت را تجربه کردند و دیگر هیچ تراسی از تهدیدهای پوچ و بی‌اساس دشمنان به دل راه نمی‌دهند.

تحریم‌ها و تهدیدهای به ظاهر جدید آمریکا که از مدت‌ها پیش وعده آن را به ملت ایران داد اراده مردم را برای حضور در راهپیمایی امروز منسجم‌تر کرد و آنها آمدند تا به دنیا ثابت کنند اظهارات یک مرد دیوانه به نام ترامپ برای مردم ایران اثری ندارد چراکه آنان روزهای سخت‌تر از این را هم با لطف خدا و هدایت رهبری پشت سر گذاشتند.

تحریم‌ها برای مردم ایران، اتفاق تازه و پیچیده‌ای نیست و از بعد از انقلاب ملت و مردم ما بارها و بارها مورد تهدید و تحریم قرار گرفتند ولی با مقاومت به شیوه‌های مناسب این تحریم‌ها را پشت سر گذاشتند و پاسخ آن حضور میلیون‌ها ایرانی در مقابل این اقدام ددمنشانه آمریکا است.

مردم مازندران و قائم‌شهر هم امروز به خیابان آمدند تا با مشت‌های گره کرده انزجار خود را از آمریکا و ایادی ناخلفش فریاد کنند و بگویند تحریم‌ها برای ما پشیزی ارزش ندارد.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر در مراسم باشکوه ۱۳ آبان امروز با بیان اینکه این روز جهش بزرگی در مبارزات انقلابی مردم ایران بر علیه ایادی دشمن بود، اظهار کرد: آمریکای جنایتکار هرآنچه را که در توان داشت به کار گرفت ولی مؤفق نشد به چیزی دست یابد.

مهدی محمدی افزود: بعد از چهل سال از پیروزی انقلاب ما می‌گذرد و ملت هر روز به پیروزی‌های بزرگ و جدید دست پیدا می‌کند و همین امر دشمن را آزار می‌دهد.

وی تصریح کرد: ملت ما ثابت کرد در تابعیت از فرمان رهبری در کنار هم و با وحدت و انسجام به راه خود ادامه می‌دهند و نقشه‌های آمریکا را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه دشمن باید بداند که ملت ایران تحت هیچ شرایطی دست از عقاید و آرمان‌های خود برنمی‌دارد، گفت: دستاوردهای انقلاب را با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.429 seconds.