.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت مسئولان مازندران برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان
نماینده ولی فقیه در مازندران و سرپرست استانداری مازندران از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کردند.

به گزارش شمال نیوز ، به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیام مشترکی از سوی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و حسین زادگان معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران منتشر شد.

متن پیام بدین شرح است:

روز سیزدهم آبان، روز عزم و اراده ملی، تبلور هوشیاری در برابر دسیسه‌ها و نقطه عطفی در تحرکات انقلابی ملت سرفراز و بیدار ایران است که می‌تواند تبلور دوباره روح آزادگی و مقاومت در میان ملت ایران باشد.

یوم الله ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) و روز دانش آموز تا روزگاری که سیاست‌های مستبدانه و ظالمانه مستکبرین عالم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سایر ملل آزاده جهان و عزت طلب تداوم داشته باشد، به عنوان بخش مهمی از سنت آزادگی ملت ایران باقی خواهد ماند.

همبستگی مردم هوشیار، بصیر و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ موجب خلق حماسه‌ای عظیم و سرنوشت ساز شد و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیمنه پوشالی آمریکا در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

بی گمان مردم شریف استان مازندران همراه با دیگر آحاد ملت هوشیار ایران اسلامی، پر شورتر از همیشه با اراده‌ای پولادین، بار دیگر بانگ عدالت خواهی و استکبار ستیزی خود را در روز ۱۳ آبان با حضوری حماسی و با شکوه به گوش جهانیان خواهند رساند و یکدل و همصدا در برابر سخنان نابخردانه و بیهوده رئیس جمهور آمریکا ایستاده و ضمن تاکید بر حفظ اتحاد و یکپارچگی، از سیاست‌های ضد استکباری نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

اینجانبان اطمینان داریم در روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم هوشمند مازندران همراه با دانش آموزان و دانشجویان، زورگویی، قانون شکنی و شیطنت‌های آمریکای جهانخوار را محکوم نموده و مقاومت و ایستادگی خود را در برابر تحریم‌های ظالمانه و زیاده خواهی‌های شیطان بزرگ فریاد خواهند زد.

نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران

احمد حسین زادگان سرپرست استانداری مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.