.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ردیف بودجه ملی برای پیشگیری از سیل درنظر گرفته شود
سرپرست استانداری مازندران خواستار تخصیص ردیف بودجه مشخص و ملی برای پیشگیری از سیل و خسارت و ناشی از آن در استان شد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان خواستار نظارت برای برداشت مصالح آزاد و آورده های رودخانه های غرب مازندران شد و گفت: باید از توان بخش خصوصی وبا نظارت بیشتر نسبت به ساماندهی رودخانه ها اقدام کرد.

سرپرست استانداری مازندران با اظهار اینکه تخریب پل ها چندین میلیارد تومان به استان خسارت وارد کرده است گفت: باید عوامل بروز و وقوع سیل در استان آسیب شناسی شود.

وی تخصیص ردیف اعتباری مشخصی برای پیشگیری از خسارات سیل را در استان لازم و ضروری دانست و گفت: باید کار اساسی و زیربنایی برای پیشگیری از حوادث و خسارت احتمالی صورت گیرد.

حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز با گرامیداشت روز ۱۳ آبان اظهار داشت: روز ۱۳ آبان تجلی مبارزه با استکبار جهانی است و یادآور سه حادثه بزرگ شامل تبعید حضرت امام راحل به ترکیه، کشتار دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود روز ۱۳ آبان امسال از یک ویژگی خاصی برخوردار است و با همکاری دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی شاهد راهپیمایی باشکوه در منطقه و کشور باشیم.

خیریان پور با اشاره به راه اندازی شورای فرهنگ عمومی در استان بر لزوم تقویت فرهنگ سازی در جامعه تاکید کرد و بابیان اهمیت ترویج وقف در جامعه گفت: اگر رسیدگی به امور عام المنفعه را مدنظر درایم باید تقویت و ترویج فرهنگ وقف مدنظر قرار گیرد.

معاون استاندار مازندران همچنین از میزبانی دویست و سی و چهارمین نشست نمایندگان دائم اکو با حضور ۴۵ نفر از هیئت ها و سفرای کشورهای عضو، هیئت نمایندگی ۹ کشور در ساری خبر داد وگفت: این نشست روزهای ۱۴ و ۱۵ آبانماه در استان برگزار می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.