.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
20 درصد کافی نیست ؛
یوسفیان ملا : افزایش حقوق در سال ۹۸ باید جهشی باشد
شمال نیوز : نماینده آمل گفت : قطعاً در بودجه سال ۹۸ هم در لایحه دولت و هم در کمیسیون تلفیق بودجه باید افزایش قابل توجهی برای حقوق های در نظر گرفته شود و تصمیمات باید برای سال آینده متفاوت باشد.....
یوسفیان ملا : افزایش حقوق در سال ۹۸ باید جهشی باشد

شمال نیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید باید حقوق های زیر ۳ میلیون تومانی برای سال آینده جهشی افزایش یابد.

به گزارش شمال نیوز ، عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با  خانه ملت، در خصوص  افزایش حقوق ها در سال ۹۸ بیان کرد: دولت تا جایی که امکان داشته باشد قصد دارد میزان حقوق ها را افزایش دهد  با این حال درگذشت تصویب شده که افزایش حقوق ها در برخی مقامات از جمله نمایندگان و وزرا اتفاق نیافتد.

قطعاً در بودجه سال ۹۸ هم در لایحه دولت و هم در کمیسیون تلفیق بودجه باید افزایش قابل توجهی برای حقوق های در نظر گرفته شود و تصمیمات باید برای سال آینده متفاوت باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به قانون بودجه سال 97 اظهار داشت: طبق قانون بودجه سال ۹۷ هرچه حقوق و دستمزد کارکنان پایین تر باشد درصد افزایش حقوق ها بیشتر خواهد بود از این را امسال حقوق ها پلکانی افزایش پیدا کرد.

افزایش 20 درصدی حقوق ها کفاف نمی دهد

نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: با این حال در سال آینده باید حقوق های زیر 3 میلیون تومان افزایش جهشی  داشته باشد، با افزایش 20 درصدی کارمندان و بازنشستگان از عهده مخارج زندگی بر نمی آیند.

وی گفت: قطعاً در بودجه سال ۹۸ هم در لایحه دولت و هم در کمیسیون تلفیق بودجه باید افزایش قابل توجهی برای حقوق های در نظر گرفته شود و تصمیمات باید برای سال آینده متفاوت باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص افزایش حقوق ها در سال 97 بیان داشت: دولت تصمیماتی برای این منظور دارد نوبخت بارهای در این زمینه پیشنهاداتی مطرح کرده است، افزایش حقوق در محدوده اختیارات دولت است و نمایندگان منتظرند دولت در این زمینه تصمیم گیری کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 آبان 1397
خواهشا زودتر تصمیم بگیرید
نا شناس 12 آبان 1397
با عرض سلام خدمت آقای یوسفیان ملا،جالبه همه منتظرن تا مسئول دیگری تصمیم بگیره پس شأن نزول کجا رفت نماینده مردم برای دفاع از حقوق مردم چه کسانی هستند؟ این همه سود با افزایش ارز به جیب دولت رفت پس چه موقع بخشی از اون بایدروی سفره مردم بیاد؟
نا شناس 14 آبان 1397
به داد کارمند و کارگر زودتر برسید بخدا وسیله گران شده .حقوق کفاف خرج زندگی رو نمیده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.