.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسین( ع) رسانه‌ای که ماندگار می‌ماند!
آنچه امام حسین (ع)انجام داد نه تنها در زمان نگنجید بلکه مکان نیز محو در آن اتفاق شد و این صدای حریت و آزادگی با موج خروشان ملت ها در لحظه و هر روز و در هر زمان و مکانی جاری است.


شمال نیوز: یونس رنجکش / رسانه ها ابزار انتقال پیامند اما گاهی خود پیام نیز تبدیل به رسانه می‌شود که پیام آور اتفاق ها و پیام های دیگری است که حتی پس از قرن ها می تواند انعکاس دهنده واقعیت‌ها باشد و انتقال دهنده ارزش های بیشماری که تغییر، نخستین اثر آن خواهد بود. اینک که محرم دیگری را سپری کردیم و بازخوانی واقعه کربلا پس از هزار و چند صد سال شما گویی اتفاق به وقوع پیوسته در آن حادثه تاریخی در این روزگاران مشاهده شده است و این یک معجزه است برای پیامی که خود رسانه ای شده است تا ماندگار بماند.

جدا از حادثه تلخ واقعه کربلا و شهادت آن یگانه آزادمرد و امام شهدای عزت و مردانگی پیام های انتشار یافته از صدای محرم هنوز در گوش ها نجوا می کند و قرن هاست که آن ایثار و از خودگذشتگی برای حریت جامعه بشری الگوی بی مانند هر قوم و قبیله و انسان آزاده ای است.

آنچه امام حسین (ع)انجام داد نه تنها در زمان نگنجید بلکه مکان نیز محو در آن اتفاق شد و این صدای حریت و آزادگی با موج خروشان ملت ها در لحظه و هر روز و در هر زمان و مکانی جاری است. حالا ترسیم این واقعه از صدای نی باشد یا بانک طبل و حنجره مداحان و واعظین و یا اشکهای عزاداران و شاعران و نگاه متعجب سیاستمداران و یا تغییر رنگ شهرها و احسان نیکوکاران تا تصاویر و پردازش ها و تفسیر متحیرانه از بلندگوهای دوست و دشمن که همه و همه نشان از آن دارد که این رسانه تنها رسانه ماندگاری است که میماند.

حسین (ع) صدایی است که هر روز بلندتر شنیده می شود و اجتماع شکل گرفته حول و محور این نام اجتماع بزرگی را خلق کرده که موجب همبستگی های ملی و فراملی شده است و اینجاست که نام‌های ماندگار با معجزه خود اقتدار می آفرینند و قدرتی که توان در ک آن از انسان خارج است و اگر باور نداری به اربعین بنگر!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.