.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیسی: اربعین نمادی برای فراموش نشدن عاشوراست
تولیت آستان قدس رضوی گفت: از میان ائمه(ع) تنها برای امام حسین(ع) اربعین برپا می شود چرا که این روز نمادی برای فراموش نشدن واقعه عاشورا در اذهان است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز یکشنبه در گفتگو با رادیو اربعین گفت: زیارت ریشه در زهد و میل دارد٬ از این رو باید نخست معرفت قلبی ایجاد شود تا جسم و گام های انسان به سمت آن کشیده شود.

وی افزود: اگر این مرحله به خوبی طی شود زیارت همراه با دلداگی٬ عشق ورزی و محبت را خواهیم داشت.

حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: زیارت اربعین پرچمی است که در طول تاریخ حفظ شده تا پیام عاشورا به نسل های بعدی برسد و امروز به برکت اربعین٬ انقلاب اسلامی و مردم شاهد جلوه ای زیبا در مسیر نجف تا کربلاییم و شاهد تحت تاثیر قرار گرفتن کل عراق در این واقعه هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه در این ایام جلوه بی نظیری از دلدادگی و عشق و حضور مردم در این راهپیمایی را شاهد هستیم اضافه کرد: این راهپیمایی دو پیام برای ما دارد٬ نخستین پیام آن «رحماء بینهم» است که جلوه آن وحدت بین امت اسلامی در لبیک به حسین(ع) است.

حجت الاسلام رئیسی دومین پیام اربعین را« اشداء علی الکفار» عنوان کرد و گفت: این بخش از پیام اربعین مقاومت و ایستادگی٬ استکبارستیزی٬ دشمن شناسی و دشمن ستیزی را در بردارد.

وی در ادامه به خدمات آستان قدس رضوی در مسیر راهپیمایی اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: خدام این آستان مقدس در نقاط مختلف کشور با برپایی موکب و ایستگاه در خدمت زائران ایرانی و خارجی اربعین هستند./مشرق


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.603 seconds.