.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاعری:انتخاب محمد اسلامی زمینه ساز توسعه راه و شهرسازی می شود
نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس گفت: انتخاب اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی، زمینه ساز توسعه فعالیت های راه و شهرسازی خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز،علی محمد شاعری با استقبال از معرفی مهندس محمد اسلامی استاندار مازندران از سوی دولت به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی افزود: تعامل همه جانبه و بهره گیری از ظرفیت های مختلف در طول یکسال گذشته در مازندران به همت اسلامی استاندار مازندران، موجب اقدامات بسیار خوب و ماندگار برای استان شده است.

وی با اشاره به ارتباط مستمر با مردم و کارگشایی از کار مردم توسط استاندار مازندران یادآور شد: تخصص همراه با تعهد، دلسوزی برای محرومین و تلاش برای حل مشکلات آنان و فعالیت شبانه روزی برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر از جمله ویژگی ها و امتیازات مهندس اسلامی بوده که زمینه ساز توسعه در امور است.

شاعری، از محمد اسلامی استاندار مازندران به عنوان مدیر جهادی نام برد و افزود: با حضور اسلامی در وزارت، می توان شاهد تحول در حوزه راه و شهرسازی کشور و برطرف شدن چالش های موجود در این بخش بود.

وی گفت: با توانمندی هایی که از استاندار مازندران در دوران تصدی ایشان در استانداری مازندران سراغ داریم؛ حضور ایشان در وزارتخانه راه و شهرسازی منشاء خیر، تحول و اثرات ماندگار خواهد شد و گامی برای رفع چالش ها و مشکلات موجود در این بخش است.

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه و عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مهندس اسلامی، مدیری جهادی و خستگی ناپذیر است و مطمئنا" نمایندگان مجلس با رای بالای خود به این مدیر متعهد و متخصص، زمینه توسعه فعالیت های حوزه راه و شهرسازی را فراهم می کنند.

محمد اسلامی استاندار مازندران شنبه هفته جاری به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی معرفی شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.463 seconds.