.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اینبار نه در بابل ؛
حذف کراوات مجسمه دکتر شریعتی در دانشگاه فرهنگیان ساری + تصویر
شمال نیوز : همین چند روز پیش بود که حذف کراوات از تصویر مردی در یک بیلبورد تبلیغاتی در بابل تعجب همگان را برانگیخت و بر عدم نظارت لازم قبل از اکران این پرده تبلیغاتی خرده گرفته شده بود که اینبار در ساری اتفاقی نظیر آن رخ داد .....

شمال نیوز : همین چند روز پیش بود که حذف کراوات از تصویر مردی در یک بیلبورد تبلیغاتی در بابل تعجب همگان را برانگیخت و بر عدم نظارت لازم قبل از اکران این پرده تبلیغاتی خرده گرفته شده بود که اینبار در ساری اتفاقی نظیر آن رخ داد .

به گزارش شمال نیوز ، رسانه های کشور تصویری از یک سردیس متعلق به دکتر شریعتی را که در دانشگاه فرهنگیان ساری نصب شده منتشر کرده اند که پس از نصب به دور آن گونی کشیده شده و کراوات را از این سردیس حذف نمودند .

دانشجویان این دانشگاه معتقدند که نظارت کافی بر فعالیت های این دانشگاه وجود ندارد و دوباره کاری هایی از این دست را نمی پسندند .

این تصاویر را بدون شرح ببینید .

حذف کراوات مجسمه دکتر شریعتی در دانشگاه!
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آبان 1397
کشور هیچ مشکل اقتصادی ندارد فقط وفقط مشکل کروات (افسار فرهنگ ) بود که الحمدلله حل شد خدواند موفقتان بدارد
نا شناس 1 آبان 1397
مناسفیم واقعاد
منصور جعفری 1 آبان 1397
با سلام ، باید به حال اینها تأسف خورد که با افکار ضد فرهنگی شان، چهره های تابناک و برجسته فرهنگی را مخدوش و دانشجویان و جوانان را اینگونه بی انگیزه و مردم را به مضحکه می گیرند، ای کاش برای شریعتی ، ریش هم می گذاشتند، آخر چرا باید با متفکران مان اینگونه ، سطحی و عوامانه برخورد کنیم ، کدام فردی در جامعه، شریعتی را به این شکل و شمایل دیده است ، چقدر فقر فرهنگی ، چقدر بی سوادی، چقدر ندانم کاری .....امیدوارم بر سر عقل بیایند و چهره واقعی این شخصیت بزرگ را تصویر بکشند.
احمق 1 آبان 1397
کراوات نوعی حجاب است برای افرادی در یک کشور هستند یک قانون است اگه شک دارید مطالعه کنید تمام مردم دنیا وکشورها باتوجه به دین وقانون نوعی حجاب را باید داشته باشند پس این همه آدمها آخوند نیستند یقه آخوندی میذارند کار درستی میکنند.حتی در کره پوشیدن کت ودامن برای تمام کارکنان اجباری است ..... حتی ایرانی بعداً مسلمان شدن .تمام مردم دنیا راستی درستی وکردار درست را میپسند این مختص مانیست ما که از همه مردم دنیا ... هستیم
نا شناس 30 مهر 1397
خب دیگه مشکل مردم حل شده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.831 seconds.