.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان هفته‌ای گرم در انتظار مازندرانی‌ها
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: هفته گرمی را در مازندران داشتیم و برای پایان هفته آسمان استان گرم‌تر نیز خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز،سیدمحمدرضا رضوی اظهار کرد: هفته گرمی را در مازندران داشتیم و برای پایان هفته آسمان استان گرم‌تر نیز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه براساس نقشه‌های هواشناسی امروز تا روز چهارشنبه دمای هوا زیر 30 درجه پیش‌بینی می‌شود و از چهارشنبه شب تا اواسط روز جمعه به‌دلیل شکل‌گیری جریانات جنوبی علاوه بر افزایش قابل ملاحظه دما وزش باد گرم خواهیم داشت که در ارتفاعات شدید خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در روزهای پنج‌شنبه و جمعه بین 28 تا 32 درجه پیش‌ینی می‌شود، افزود: از عصر جمعه با تغییر جهت جریانات و شمالی شدن آن به‌تدریج آسمان مازندران ابری می‌شود و از شب رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

این مسؤول اضافه کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای شنبه و یک‌شنبه نیز علاوه بر تداوم بارش باران دمای هوا بین هشت تا 12 درجه کاهش پیدا می‌کند.

رضوی بیان کرد: وزش باد تا روز چهارشنبه در ارتفاعات و دامنه‌ها و روزهای ابتدایی هفته آینده در سواحل و دامنه‌ها خواهد بود.

وی یادآور شد: طی سال‌های اخیر به‌دلیل تغییر اقلیم تغییراتی در جو به وجود آمده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر وضعیت بارش‌ها در پاییز امسال، گفت: وضعیت بارندگی در پاییز امسال در استان به‌صورت نرمال و همانند سال‌های گذشته خواهد بود.

رضوی با تأکید بر اینکه بارش در مازندران باید به‌صورت برف باشد تا در طول سال بتوان از آن استفاده کرد، خاطرنشان کرد: بهترین حالت بارندگی در مازندران به‌صورت برف است که سال گذشته نداشتیم و امیدواریم در سال جاری شاهد آن باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.108 seconds.