.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ذخیره آب سد شهید رجایی کم شد
مدیر آب منطقه ای شهرستان های جویبار و قائمشهر وضعیت امسال آب را نسبت به سال گذشته اسفناکتر بیان کردو گفت:درحوزه برفگیر، برفی نداریم و ذخیره آب سد شهید رجایی نیز کمتر شد.

به گزارش شمال نیوز، هادی نیک اختر پیش ازظهر یکشنبه در جلسه کارگروه آب کشاورزی شهرستان جویبار با بیان اینکه آب حدود دو هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان از سد شهید رجایی تامین می شود، افزود: با توجه به کمبود آب کشاورزی باید نسبت به کشت جایگزین در شهرستان اقدام جدی صورت گیرد.

وی با تاکید براینکه با مدیریت برآبهای سطحی در سال زراعی جدید می توانیم از بحران کم آبی در حوزه کشاورزی جلوگیری کنیم، اظهار داشت: لایروبی آب بندان ها هم در پیشبرد کشاورزی بدون دغدغه کمبود آب موثر است و در همین راستادر سال گذشته از طریق مشارکت مردمی پنج قطعه آب بندان با اعتبار دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و در سالجاری شش قطعه آب بندان با اعتبار ۶ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان لایروبی شده است.

نیک اختر بیان کرد: در این شهرستان ۶۰ قطعه آب بندان وجود دارد که برای لایروبی هر قطعه آن ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی درخصوص لایروبی رودخانه سیاهروددر این شهرستان گفت: برای لایروبی این رودخانه ۳۸۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که تا کنون این مبلغ تخصیص نیافته است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.531 seconds.