.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت ترافیکی در شهر مهران
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به حجم زیاد خودروها در شهر مهران، از آغاز محدودیت ها ترافیکی در این شهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، تردد خودروهای شخصی زیاد از صبح امروز یکشنبه در شهر مهران باعث گره های ترافیکی در این شهر شده است در همین حال سرهنگ رضا همتی زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد خودروها در شهر مهران، باید رانندگان اتوبوس از مسیر کمربندی مهران به دهلران تقاطع آذر منتهی به کمربندی شرقی برای ثبت ساعت به پایانه برکت مراجعه کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در جهت تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی(ع) محدودیت ترافیکی در ورودی شهر مهران اجرا شده است.

وی گفت: سایر خودروها نیز از بلوار امامزاده حسن(ع) به سمت داخل شهر مهران می توانند تردد کنند.

سرهنگ محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام نیز اظهار داشت: با توجه بهازدحام جمعیت زایران در ایام اربعین و افزایش حجم ترددها و نیز حجم ورودی خودروها به داخل شهر مهران، رانندگان مواردی باید مدنظر قرار دهند.

وی افزود: زائران از پارک کردن خودرو در حریم تقاطع ها، رو به روی درب منازل، داخل پیاده روها و همچنین روبه روی درب مراکز درمانی اجتناب کنند ظرفیت معابر بسیار محدود است بنابراین از هرگونه توقف خودداری کنند.

سرهنگ ناصری اضافه کرد: با توجه به این که مهران شهر کوچکی است زائران از توقف کردن بی مورد و پارک کردن خودرو در سطح معابر خودداری کنند./مشرق


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.