.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمی‌توانید داوری را درست کنید، استعفا دهید
مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: آقای اصفهانیان! لطفا داوری را درست کنید یا اگر نمی‌توانید استعفاء بدهید تا نیروهای تازه نفس و با انگیزه تر جای شما بیایند و کار کنند.

به گزارش شمال نیوز، فرهاد صنیعی‌فر با بیان اینکه نمایش جانانه بچه‌های نساجی را همه دیدیم و لذت بردیم، اظهار کرد: از نظر من این باخت نبود و حکم برد را داشت چراکه فقط و فقط مغلوب داور مسابقه شدیم.

وی افزود: تیم نساجی مقابل سپاهان اصفهان پر افتخارترین تیم لیگ برتر ایران بازی کرد که نه تنها پر مهره است بلکه یک مربی بزرگ و شناخته شده را هم بالای سر خود می‌بیند، با این وجود توانستیم بازی نزدیکی را انجام دهیم و به شخصه از فوتبال مردانه بچه‌های نساجی تقدیر و تشکر می کنم.

مالک باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: کوپال ناظمی داور مسابقه اشتباه مهلکی انجام داد و به گواه نظر کارشناسان به جای دادن کارت زرد به بازیکن سپاهان به خاطر شیرجه زدن و فریب داور یک پنالتی ناحق علیه ما گرفت تا حق مسلم نساجی ضایع شود.

صنیعی‌فر با بیان اینکه از دیروز تا امروز هزار پیام از هواداران نساجی در قائم‌شهر و سراسر مازندران داشتم که معتقد بودند در ۹ هفته گذشته داوران علیه نساجی سوت زدند، اظهار کرد: اینکه این همه اشتباه فقط علیه یک تیم باشد مشکوک است و نمی‌توان از پسوند سهوی در مورد آن استفاده کرد.

وی در پایان خطاب به رئیس کمیته داوران گفت: آقای اصفهانیان! نجابت و صبر هواداران نساجی، مردم قائم‌شهر و مازندران هم حدی دارد و من هیچ جوابی برای این مردم نجیب ندارم و نمی‌دانم در قبال حق کشی و ناداوری ها به آنها چه بگویم؟ آقای اصفهانیان! لطفا داوری را درست کنید یا اگر نمی‌توانید استعفاء بدهید تا نیروهای تازه نفس و با انگیزه‌تر جای شما بیایند و کار کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.