.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم رئیس جمهور ؛
استاندار مازندران سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» شد
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمد اسلامی را به عنوان سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» منصوب کرد.
استاندار مازندران سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» شد

شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمد اسلامی را به عنوان سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز، متن حکم حجت الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس محمد اسلامی

با عنایت به استغفای جناب آقای دکتر عباس آخوندی، بر اساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جناب‌عالی، به موجب این حکم شما را به سرپرستی «وزارت راه و شهرسازی» منصوب می‌نمایم.

امید است با عنایات الهی و همکاری کلیه کارکنان آن وزارت، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران


به گزارش شمال نیوز، اسلامی متولد اول مهرماه 1335 از اصفهان و استاندار فعلی مازندران است‌. وی دانش‌آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در سال 1358 در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکا در سال 1360 و MBA مدیریت جهانی هوانوردی مشترک دانشگاه رویال رودز کانادا و دانشگاه شریف در سال 1383 است.

اسلامی بیگانه با حوزه های مختلف وزارت راه و شهرسازی نیست و سوابق  کار در بخش های متعدد را دارد که  معاون مهندسی و طرح‌های توسعه سازمان صنایع دفاع بزرگ1374 ـ 1366،‌ مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایران1382 ـ 1374،‌ قائم‌مقام سازمان صنایع هوافضا 1384 ـ 1383،‌رئیس موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی 1386 ـ 1383،‌معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع 1396 ـ 1386،‌ معاون مهندسی پدافند غیرعامل وزارت دفاع و همزمان دبیر ستاد توسعه سواحل مکران 1393 ،‌ عضویت در شورای برنامه‌ریزی بنیاد مستضعفان به مدت 3 سال،‌ عضویت در ستاد مرزهای کشور ـ وزارت کشور به مدت 4 سال،‌عضویت در ستاد بحران کشور و کمیته دائمی سازمان پدافند غیرعامل،‌عضویت شورای عالی هواپیمایی کشور ،‌عضو شورای عالی معماری و شهرسازی ایران ،‌عضویت هیئت امنای دانشگاه صنعتی اصفهان و  شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از سال 1385 ـ 1382،‌رئیس هیئت مدیره شرکت ملی ساختمان وابسته به بنیاد مسضعفان از سال 1390 ـ 1391،‌رئیس هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن ایران 1395 ـ 1391،‌عضو انجمن هوافضا ایران و عضویت در نظام مهندسی ساختمان بخشی از رزومه کاری اسلامی در سه دهه اخیر است.

محمد اسلامی هفتم آبان 96 به‌عنوان بیست و دومین استاندار مازندران منصوب شده بود.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مهر 1397
خداوند نگهدارش باشه ، از استاندارانی بود که بنیادی کار کرد هرچند در زمانی اندک
نا شناس 29 مهر 1397
آفرين آفرين
پاسخ ها به این نظر
مازندرانی 29 مهر 1397
وای به حال مازنی های بیچاره که استانشون شده پله ترقی دیگران نیومده رفت!!!!
پست دوست 29 مهر 1397
روسای سازمانها وادارات کل بروید برای دست بوسی استاندار جدید .چگونه با این التماس ها نون میخورید به زن وبجه میدهید همه مشاغل براساس التماس ودستمال زنی گیر میآید رییس سازمان جها ومعاونین بروید یک التماس دیگر .اینجوری نون خوردن از ... بدتره بمیرید در تمام مازندران حتی برای رییس اداره شدن به این نکبت وخواری تن میدهند
نا شناس 29 مهر 1397
حاصل همگرایی نمایندگان اصفهان .انوقت نمایندگان ما هنوز نتونستن یک منطقه ازاد رو برای مازندران بگیرن.الانم شروع میکنن برای دژپسند زدن
مازنی 29 مهر 1397
همین؟اینهمه کارگروه فلان و کارگروه بهمان و اینهمه طرح و برنامه واسه استان یدفه میگن پاشو جمع کن بیا وزیر شو؟!!دوباره انتخاب استاندار البته بعد از کلی خون و خون ریزی نماینده ها بین همدیگه تیکه پاره کردن هم و دوباره تغییر از کبیر تا صغیر.
مازندرانی 29 مهر 1397
دکتر مهدی عبوری استاندارجدید مازندران
آرد بنفشه بهشهر 29 مهر 1397
باسلام وعرض ادب واحترام خداوند همیار ونگهدار جناب آقای مهندس اسلامی باشد وزحماتی که ایشان در مسئولیت استاندار مازندران بودند خیلی نقش بسزایی بوده وخداوند برای ایشان توفیقات روز افزون را فراهم سازد من اتوفیق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.