.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه امام جمعه بابل به یک نماینده مجلس ؛
بابل هیچ مشکلی ندارد و با برگزاری کنسرت گل و بلبل می‌شود !
شمال نیوز : وی با اشاره به مسائل روز اذعان کرد: به جای اینکه به متن جامعه بپردازیم به دنبال حاشیه می‌رویم که این امری بی‌ارزش است، متاسفانه بعضی از رسانه‌ها و مسئولین ما به این حواشی می‌پردازند که غیر قابل قبول و غیر قابل جبران است، مثل این نماینده شهرستان بابل که به جای اینکه دنبال رفع مشکلات مردم باشد می‌گوید از مسائل بزرگ این شهر فقدان کنسرت هست....

شمال نیوز: نمازجمعه این هفته شهرستان بابل به امامت حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد .

به گزارش شمال نیوز ، امام جمعه بابل در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: امیرالمومنین علی(ع) در خطبه ۱۹۸ نهج البلاغه در توصیه‌ای می‌فرمایند "همه شما مردم را به تقوای الهی دعوت می‌کنم".

وی با اشاره به‌مباحث خطبه های گذشته نماز جمعه پیرامون حق افزود: یکی دیگر از حق‌های اهل‌بیت حق ولایت و سرپرستی است، امام‌علی(ع) می‌فرمایند"یکی از حق‌هایی که ما اهل‌بیت بر مردم داریم حق ولایت بر مومنین است".
   
امام‌جمعه بابل ادامه داد: این حق ولایت دو حق دیگری هم برای اهل‌بیت به وجود می‌آورد، حق اول که در سایه حق ولایت پدید می‌آید حق اطاعت و دیگری حق خمس است، پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند "اگر کسی که به نماز جمعه می‌آمد و بدون هیچ عذری هفته‌ای نیاید به‌خاطر اینکه نیامد باید صدقه و کفاره دهد".
   
                   

این مسئول ضمن تقدیر از زحمات ستاد اربعین مازندران تصریح کرد: خدا را شاکریم علی‌رغم شرارت‌های رسانه‌های غربی در هفته‌های گذشته از جمله بابت حضور زائرین عراقی در ایران و ایجاد دشمنی دو ملت ایران و عراق، کاروان‌های اربعین یکی پس از دیگری برای خلق حماسه‌ای دیگر روانه خاک عراق می‌شوند، همچنین به‌خاطر کمک شما مردم امسال چند موکب از این شهرستان در عراق ایجاد شد.
   
حجت‌الاسلام روحانی گفت: ما در هفته تربیت بدنی هستیم جا دارد از رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان بابت ارائه گزارش از خدمات و برنامه‌ها تقدیر و تشکر کنم اما فضای ورزشی ما در شهرستان به‌ویژه برای خواهران کم است و به این خاطر با مشکلات زیادی مواجه‌اند.
   
وی با اشاره به مسائل روز اذعان کرد: به جای اینکه به متن جامعه بپردازیم به دنبال حاشیه می‌رویم که این امری بی‌ارزش است، متاسفانه بعضی از رسانه‌ها و مسئولین ما به این حواشی می‌پردازند که غیر قابل قبول و غیر قابل جبران است، مثل این نماینده شهرستان بابل که به جای اینکه دنبال رفع مشکلات مردم باشد می‌گوید از مسائل بزرگ این شهر فقدان کنسرت هست، بله این شهرستان هیچ مشکلی ندارد و اگر این کار انجام شود این شهرستان دیگر گل و بلبل می‌شود.
   
خطیب جمعه بابل ادامه داد: این روزها ورود زنان به میادین ورزشگاه‌ها از جمله فوتبال را شاهد بودیم که واقعا جای تاسف دارد، انگار یک مشکل در جامعه داشتیم که زن‌ها بیایند ورزشگاه کف بزنند، سوت بزنند و هورا بکشند.
   
این مسئول در پایان گفت: آیا مشکل جامعه ما این است که زنان کشور در ورزشگاه کف، سوت و هورا بکشند، به حق بایستی گفت که این امری است تاسف‌بار، به‌جای توجه به بیکاری، اشتغال و ازدواج این دخترها و پسرها به دنبال حواشی هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید حبیب 28 مهر 1397
واقعا از حاج اقا ممنونیم که دغدغه دین دارند و مرعوب زر و زور تزویر نمی شوند . به خدا مشکل ما در بابل با کنسرت و آواز و این چیزها حل نمیشه . بابل نیازمند مدیران قوی ونمایندگان قدرتمند است
ابوالقاسم 28 مهر 1397
باسلام - از امام جمعه انقلابی و ارزشمند بابت موضع گیری های به جا بینهایت ممنونیم - خداوند پدر بزرگوارشان را رحمت کند و بر طول عمر این عزیز بیافزاید......یا حسین
نا شناس 28 مهر 1397
خدا رو خوش نمیاد .یک کنسرت همراه با ساز و اواز برای نماینده ها بذارید . اینها هم ارزو دارند .مشکل خاصی هم که نداریم
ب.ع 28 مهر 1397
سلام
چرا در هر کاری افراط؟؟
در سال 65 در هفته اول ورود با انکارا پایتخت ترکیه جمعیت عظیمی از جوانان در مسج و خیابان و پاساژ و .. در صف نماز جمعه بودند. اکثرا جوان .
نه برای گرفتن تاییدیه از مسجد و ...
عزیزان داشتن فضای فرهنگی مناسب ضرو.رت اجتماع سالم است.
کنسرت، آواز و نمایشگاه های هنری و مکان های فرهنگی از ملزومات اصلی جامعه شاداب و با نشاط است.
خود را گول نزنیم. واقعیات زندگی است.نگاهی به اطراف داشته باشیم. چه می بینیم؟؟
کنسرت ،آواز، فعالیت های فرهنگی همه در جهت سالم سازی است ومنافاتی با اعتقادات شخصی و ایمانی افراد ندارد و در جهت تقویت آن است.
بیهوده پافشاری بر تجربیات ناموفق نکنیم.
مردم ما و جوانان مان بسیار مشتاق و شایسته داشتن مدیریت و برنامه های فرهنگی سالم و پویا هستند.
همه گان یکسان و یکسان فکر نمی کنند. به نیازها و افکار هم احترام بگذاریم.
پاسخ ها به این نظر
سیروس 28 مهر 1397
در جواب به شما بگویم بنده یک کنسرت در سینما سپهر ساری رفتم از این همه بی فرهنگی و......... بیشتر حاضران خجالت کشیدم کدام جنبه مردم....... در ضمن حرف امام جمعه بابل بد نبود چرا که مشکل ما کنسرت نیست می خواهند ما را مشغول کنند...مشکل گرانی عمدی.بیکاری.فساد.بی پولی....بجای پاسخگو بودن با این حرف های می خواهند افکار عمومی را منحرف کنند
حسن 28 مهر 1397
حالا از مسكلات كه نميتوانيم عبور كنيم چه اشكالي دارد الكي خوش باشيم. حالا كنسرت باشه چي ميشه. شما ها براي دين مردم چه كرديد. ايا اماري از نمازگزران نسل جوان داريدياخير . شماها بهتره افق ديدتان را بازتر كنيدتا همه جوامع راببيند و هميطور نيازها.
جمال 28 مهر 1397
حالا کدام نماینده بود ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.