.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواستار شد ؛
لزوم استفاده از از ظرفیت رسانه ها برای بررسی مؤلفه های مؤثر بر سلامت استان مازندران
شمال نیوز : دکتر گوهردهی با اشاره به برگزاری ۲۸ نشست خبری با حضور مسوولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۹۶ ادامه داد: طی شش ماهه سال جاری نیز ۱۴ نشست خبری برگزارشد که در ۶ جلسه آن رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور داشتند.....
لزوم استفاده از از ظرفیت رسانه ها برای بررسی مؤلفه های مؤثر بر سلامت استان مازندران

شمال نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد :از ظرفیت رسانه ها برای بررسی مؤلفه های مؤثر بر سلامت استان مازندران کمک می گیریم.

به گزارش شمال نیوز ، دکتر فرزاد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در برنامه استراتژیک وزارت بهداشت  آموزش مدیران و کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت : گردهمایی مدیران روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه کارگاه آموزشی ۸ ساعته برای مدیران این کلان منطقه برگزار شد.

 دکتر گوهردهی با اشاره به برگزاری ۲۸ نشست خبری با حضور مسوولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۹۶ ادامه داد: طی شش ماهه سال جاری نیز ۱۴ نشست خبری برگزارشد که در ۶ جلسه آن رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران به تعامل و ارتباط بسیار مناسب رسانه های استان مازندران با این مدیریت اشاره کرد و بیان اینکه سه هزار و ۲۵۳ مورد خبر از این دانشگاه در سال ۹۶ و دو هزار خبر در سال جاری در روزنامه های محلی و کشوری چاپ شده است . همچنین در حوزه سایت های خبری  و خبرگزاری ها ۲۳۷۰ خبر منعکس شد و  در شش ماهه سال جاری نیز این رقم ۱۰۵۸خبر بوده است.

وی آموزش سلامت به آحاد جامعه را یکی از وظایف روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی عنوان کرد و اظهار کرد : در راستای ارتقاء سطح سواد سلامت مردم و نهادینه کردن سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماریها، با استفاده از ظرفیت رسانه ها، مؤلفه های مؤثر بر سلامت در استان مازندران را بررسی نموده و به ترویج فرهنگ خود مراقبتی پرداختیم .

وی در همین راستا افزود: در سال گذشته ۱۵۶ مطلب با تنوع آموزشی در جراید استان درج شده است و در سال جاری نیز ۱۲۵ مطلب تهیه و انتشار پیدا کرده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از تهیه انیمیشن در شش ماهه سال جاری و با هدف آموزش سلامت به مردم برای نخستین بار در استان مازندران خبرداد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.