.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با برگزاری مراسم معارفه ؛
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان منصوب شد
شمال نیوز : رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این مراسم بیان داشت: حفاظت و حراست از امنیت مردم باید شاخصه عملکرد هر مدیری باشد و این وظیفه برای بخش قضایی، انتظامی و نظامی بسیار حساس‌تر و سنگین‌تر است.....
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان منصوب شد

شمال نیوز:  رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران معرفی شد .

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی  در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی استان گلستان اظهارداشت: تنها مرجعی که صلاحیت و وظیفه رسیدگی به جرایم خاص حوزه نظامی و انتظامی را دارد، سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

وی افزود: امنیت جمهوری اسلامی متکی بر رشادت نیروهای مسلح، وحدت مردم و همراهی دستگاه قضایی بوده و وظیفه خطیری برای حفظ آن برعهده داریم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان داشت: حفاظت و حراست از امنیت مردم باید شاخصه عملکرد هر مدیری باشد و این وظیفه برای بخش قضایی، انتظامی و نظامی بسیار حساس‌تر و سنگین‌تر است.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم و آگاه‌سازی نیروهای مسلح از اهداف اصلی سازمان قضایی است، گفت: نیروهایی که حافظ امنیت هستند نباید در معرض تهدید و آسیب قرار بگیرند.

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان هم اظهار داشت: تعامل و همکاری شوراهای تأمین و قضایی استان گلستان در کشور مثال‌زدنی است.

وی افزود: پرونده‌های ورودی به دادگاه‌ها و محاکم قضایی استان سال گذشته 3 درصد نسبت به سال قبل آن، کاهش داشت. همچنین در مجازات‌های جایگزین حبس نیز استان گلستان از جمله استان‌های پیشرو است.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمداسماعیل زارعی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان معرفی شد .

 

حجت‌الاسلام زارعی اهل ساری و برادر شهید است که پیش از این دادستان نظامی استان مازندران بود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.