.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاعری :انتقال آب دریایی خزر منوط به ارزیابی‌های زیست محیطی است
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس انتقال آب دریایی خزر منوط به ارزیابی مطالعه زیست محیطی است و این ارزیابی در سازمان حفاظت محیط زیست تایید نشده و هیچگونه مجوزی تا زمانی که ارزیابی محیط زیست تهیه و تصویب نشود، معنی ندارد.

به گزارش شمال نیوز،علی محمدشاعری در ارتباط با مطرح شدن خبر موافقت محیط زیست با طرح انتقال آب دریای خزر اظهار کرد: انتقال آب دریایی خزر منوط به ارزیابی مطالعه زیست محیطی است و این ارزیابی در سازمان حفاظت محیط زیست تایید نشده و هیچگونه مجوزی تا زمانی که ارزیابی محیط زیست تهیه و تصویب نشود، معنی ندارد.

وی در پاسخ به این سؤوال که آیا احتمال دارد وزیر نیرو موافقت‌های در این زمینه انجام داده باشد، گفت: وزیر نیرو بدون مجوز مطالعه ارزیابی زیست محیطی و تصویب آن نمی‌تواند با اجرای این طرح موافقت کند.

نایب کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انتقال آب دریایی خزر با توجه به تبعات سوء زیست محیطی که برای ساحل‌نشینان دارد به هیچ وجه به صلاح نیست و اجازه نمی‌دهیم ارومیه دیگری در شمال تکرار شود.

وی درباره طرح استیضاح وزرا و اقداماتی که در حال انجام است، گفت: در حال حاضر اسیتضاح دو وزیر مطرح است، اسیضاح حق نمایندگان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 مهر 1397
آب درياي خزر فقط براي ايران نسيت و يا حتي فقط براي مازندران هم نسيت و اگر باشد فقط براي بهشهر ، نكا و گلوگاه هم نيست كه آقاي شاعري و هركس ديگري و حتي دولت شرط بگذارد .
مراقب دعواي حقوقي كشورهاي ثالث و يا حتي اقدام مشابه و يا غير متعارف ديگر آنها براي جبران آنچه مامي كنيم باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.376 seconds.