.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسؤولان نظام با افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی احساس غرور می‌کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی با کسب مدال با افتخار پرچم ایران عزیز را در کشورهای مختلف با اهتزار می‌آوردند و غرور مسؤولان نظام را فراهم می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری به اتفاق تنی چند از همکاران بعد از ظهر امروز در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مرکز استان (ساری) با آیت‌الله طبرسی دیدار کرد.

در این نشست صمیمی آیت‌الله نورالله طبرسی گفت: تلاش می‌کنم تا رویدادهای ورزش را پیگیری کنم و از افتخارآفرینی ورزشکاران استان در مسابقات مختلف نیز به خوبی مطلع هستم.

وی با بیان اینکه ورزش و نرمش موجب سلامتی و نشاط افراد می‌شود، افزود: بخش مهمی از افتخارات ورزش کشور بر دوش ورزشکاران مازندرانی است که دلاورمردان وشیرزنان مازنی با کسب مدال با افتخار پرچم ایران عزیز را در کشورهای مختلف با اهتزار می‌آوردند و غرور مسؤولان نظام را فراهم می‌کنند.

مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری نیز با اشاره به اینکه هفته تربیت بدنی و ورزش را پیشرو داریم، گفت: بنا داریم تا در هفته تربیت بدنی و ورزش در نماز عبادی و سیاسی جمعه مرکز استان ضمن سخنرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان از چند ورزشکار قهرمان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ساروی تجلیل کنیم.

مهدوی با بیان اینکه ساری به عنوان مرکز استان مهد پهلوانان و قهرمانان ورزش کشور است، افزود: تیم‌های متعددی از مرکز استان در رده‌های مختلف در قهرمانی کشور فعالیت دارند تا نام ورزش ساری را در کشور سربلند سازند.

وی در پایان از توسعه ورزش همگانی در ساری خبر داد و گفت: توسعه ورزش همگانی موجب سلامتی و نشاط جامعه می‌شود تا خانواده استقبال بیشتری به ورزش داشته باشند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.