.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:نیاز مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران به ۳۲ میلیارد تومان بودجه
استاندار مازندارن گفت: در فاز ۱ و ۲ بیش از ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان نیاز است.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش ازظهر یکشنبه در جلسه هیئت امنای حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استان خواستار تخصیص بودجه مناسب برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان شد و گفت: باید تخصیص مناسب و قابل توجهی برای تکمیل مرکز فرهنگی درنظرگرفته شود.

وی تامین سه هزار اصله نهال را برای غرس در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان لازم دانست.

مفید غلامی رئیس برنامه و بودجه استانداری مازندران از تخصیص سه میلیارد تومان در سال جاری برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: امسال تاکنون ۴۸ درصد میزان بودجه جذب شده است.

وی بودجه مورد نیاز برای تکمیل مرکز فرهنگی را ۳۲ میلیارد تومان بیان کرد.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اظهار داشت: در سال جاری ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی و سال گذشته ۱.۵ میلیارد تومان برای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان درنظر گرفته شده است.

وی گفت: ۵۵ درصد اعتبارات ملی سال قبل و ۴۸ درصد اعتبارات استانی برای ساخت و تجهیز مرکز فرهنگی تخصیص یافته است و بودجه ملی مصوب سال جاری ۹۷۰ میلیون تومان و بودجه استانی مصوب نیز سه میلیارد تومان است که تاکنون بخشی از آن تخصیص یافته است.

سردار ملکی، میزان هزینه کرد در پارک موزه را در سال جاری بیش از بودجه مصوب بیان کرد و خواستار حمایت استانداری و دستگاه های مرتبط شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.837 seconds.