.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت اسناد مازندران به تفاهم‍نامه کشوری پایبند نیست
مدیرکل پست مازندران گفت: مشکلی که با ثبت اسناد مطرح شده و حتی رسانه‌ها به آن پرداختند، این بود که همه ادارات ثبت اسناد به‌جز مازندران کارهای پستی خودشان را به پست داده و تفاهم‌نامه کشوری نیز وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز،اسماعیل بوداغی در ارتباط با نبود زیرساخت اینترنت برای اجرای طرح سیماک در روستاهای استان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی پیش می‌رویم.

وی با اعلام اینکه حمایت مناسبی از سوی مدیران ارشد استانی انجام می‌شود، تصریح کرد: استاندار، اداره‌کل امور روستایی در حال حمایت هستند، روستاهای دارای زیرساخت وجود دارد، بیشترین عامل بحث هماهنگی بین‌بخشی بوده، دهیاران با آموزش‌های دریافتی در حال اجرای کار هستند.

مدیرکل پست مازندران خاطرنشان کرد: چالش‌هایی با بنیاد مسکن داریم که در حال رایزنی برای رفع این موضوع هستیم و امیدواریم به تفاهم برسیم.

این مسؤول با اعلام اینکه روند پیشبرد امور مناسب است، افزود: نبود زیرساخت اینترنتی در روستاها برای اجرای طرح سیماک قابل پذیرش بوده و اگر این بستر آماده شود، بازخورد مناسب‌تری دریافت می‌شود.

بوداغی در پاسخ به این سؤال که همکاری ثبت اسناد برای اجرای طرح سیماک را چطور ارزیابی می‌کنید، یادآور شد: برای اجرای این طرح در حال حاضر ثبت اسناد دخیل نیست و اجرای این طرح جزو زیرپروژه پنجم ماست.

وی با اعلام اینکه مشکلی که با ثبت اسناد مطرح شده و حتی رسانه‌ها به آن پرداختند، این بود که همه ادارات ثبت اسناد به‌جز مازندران کارهای پستی خودشان را به پست داده و تفاهم‌نامه کشوری نیز وجود دارد، یادآور شد: اعتقاد داریم که اگر ارتباط پستی وجود داشته باشد، بسیاری از امورات ثبت اسناد تسهیل شده و رابطه بین ارباب رجوع و سازمان مربوطه قطع می‌شود و بر سرعت کارها افزوده می‌شود.

مدیرکل پست مازندران در پاسخ به این سؤال که چه رایزنی‌هایی در این ارتباط انجام شده است، تأکید کرد: هماهنگی‌های اولیه انجام شده و امیدواریم بتوانیم با کیفیت و تعهد کیفی لازم، مباحث را حل و فصل کنیم.

این مسؤول به سؤال دلیل عدم همکاری ثبت اسناد با پست پاسخی نداد و گفت: باید از مدیران ثبت اسناد در این ارتباط پرس و جو شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.