.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتمام بارش‌ها تا امروز/آغاز مجدد بارش‌ها از فردا شب
براساس نقشه‌های هواشناسی تا اواسط هفته پیش‌رو آسمان مازندران بارانی است، گویی پاییزی که مردم مازندران در انتظارش بودند فرا رسیده است.

به گزارش شمال نیوز، از روز گذشته شاهد آغاز بارندگی در آسمان مازندران بودیم، همان‌گونه که هواشناسی پیش‌بینی کرده بود این سامانه بارشی در مقایسه با سامانه بارشی قبل که روزهای جمعه ۱۳ و شنبه ۱۴ مهرماه امسال آسمان مازندران را تحت تأثیر خود قرار دارد از شدت کمتری برخوردار بود.

این سامانه بارشی همراه با کاهش دما بود و از روز گذشته بیشتر شاهد بارش باران تا اینکه شاهد وزش باد و رعدوبرق باشیم.

بارش‌ها نیز از میزان خوبی برخوردار بود و البته این سامانه بارشی بیشتر در مناطق مرکزی و شرقی استان فعال بود.

آسمان مازندران در انتظار چنین بارش‌هایی است چراکه منابع آبی استان در شرایط خوبی نیستند و نیاز است با آمدن بارش‌های پاییزی سیراب شوند.

براساس نقشه‌های هواشناسی تا اواسط هفته پیش‌رو آسمان مازندران بارانی است، گویی پاییزی که مردم مازندران در انتظارش بودند فرا رسیده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران اظهار کرد: بیشترین بارش از روز گذشته تاکنون مربوط به ساری با ۵۷، گلوگاه ۵۰، بابلسر ۴۰، تلوک قائم‌شهر ۴۴، قائم‌شهر ۳۲، بندر امیرآباد ۲۸ و دشت‌ناز ۲۷ میلی‌متر بوده است.

سیدمحمدرضا رضوی با اشاره به اینکه بارش‌‌ها از میزان خوبی برخوردار بود، افزود: این بارش‌ها بیشتر مناطق مرکزی و شرقی مازندران را تحت تأثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه امروز کمابیش بارش‌ها را در آسمان مازندران داریم، اضافه کرد: امشب از شدت بارش‌ها کاسته شده و از فردا جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز شاهد بارندگی در آسمان استان خواهیم بود که درباره جزئیات آن اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

رضوی یادآور شد: بیشینه دمای هوا نیز طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به گلوگاه با ۲۵ درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده، آللاشت و سیاه‌بیشه با هفت درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز مواج بوده، فردا از ارتفاع موج کاسته شده و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.