.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: پرداخت کمک‌های بلاعوض به سیلزدگان در روزهای آینده آغاز می شود
استاندار مازندران گفت: با تخصیص اعتبارات مصوب در روزهای آینده پرداخت کمک‌های بلاعوض به سیلزدگان استان آغاز می شود.

به گزارش شمال نیوز،محمد اسلامی درباره تخصیص اعتبار و تنخواه ۳۰ میلیاردی برای جبران خسارت ناشی از سیل با بیان اینکه از این رقم اطلاع ندارم و در رسانه ها به آن پرداخت شده است گفت: هنوز کاعذی مبنی بر تخصیص اعتبار هزینه های جاری برای جبران خسارات ناشی از سیل رد و بدل نشده است.

وی در عین حال با اشاره به خسارت ۷۰۰ میلیارد تومانی ناشی از سیلاب اخیر اظهار داشت: آقای نوبخت معاون رئیس جمهور از مناطق سیل زده بازدید کرد و طی تماسی صورت گرفته عنوان کرد موارد و خواسته ها مصوب شده و اعتبار خوبی نیز در نظر گرفته شده است.

اسلامی یادآور شد: انشاالله با تخصیص اعتباری که از سوی دولت درنظر گرفته می شود از روزهای آینده پرداخت کمک های بلاعوض و تسهیلات به سیلزدگان شروع خواهد شد.

استاندار مازندران با عنوان اینکه بازگشایی مسیرهای مسدود شده براثر سیلاب در مناطق غربی استان صورت گرفته است گفت: همچنین دیروز جمعه، آب آخرین روستایی که شبکه آبرسانی آن قطع بود، نیز در تنکابن وصل شد.

وی درباره پل تخریب شده نوشهر نیز گفت: یک دهنه پل محور کمربندی مرمت شد و از امروز شنبه این پل به زیر بار ترافیک می رود و ترافیک درون شهری نیز کاسته خواهد شد./مهر

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.