.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۶۶ نفر به علت تصادفات رانندگی در مازندران
۶۶ نفر شهریور ماه امسال در مازندران جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش داشت.

به گزارش شمال نیوز،عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندرانگفت: تعداد کل متوفیات ناشی ازتصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در شهریور ماه امسال ۶۶ نفر است که این رقم در مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش یافت.

وی افزود: از کل فوتی‌ های حوادث رانندگی شهریور ماه در جاده‌ های برون شهری ۴۹ نفر، درون شهری ۱۴ نفر و راه روستایی ۳ نفر را در برمی گیرد.

عباسی گفت: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهر‌های ساری و میاندرود با ۱۵، و آمل با ۱۳ مورد شهر‌های بابلسر و فریدونکنار بدون فوتی گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه از این تعداد ۲۲ مورد سرنشین، ۲۱ مورد عابر، ۱۳ نفر راننده و ۱۰ مورد موتورسوار هستند، افزود: تعداد زخمی‌ های ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در شهریور ماه امسال، هزار و ۶۴۰ نفر است که این رقم نسبت به مشابه پارسال تغییری نداشت.

وی گفت: از آنجایی که بیشترین فوتی در جاده‌ های برون شهری رخ داده است، این می‌ تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل: بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.306 seconds.