.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو دیدار فوتسال ایران با برزیل به دلیل مشکلات ارزی و گرانی بلیت هواپیما
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با اشاره به دیدار با مسؤولان فدراسیون فوتبال، گفت: فدراسیون فوتبال در بیان علل اصلی لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با برزیل به بالا بودن هزینه‌های جانبی این دو دیدار، گرانی بلیت هواپیما، مشکلات ارزی و نوسانات آن اشاره کرد.

به گزارش شمال نیوز،سیدمحمد ناظم‌الشریعه اظهار کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان هم‌اکنون از تیم‌های قدرتمند در دنیا محسوب شده و از جایگاه ویژه برخوردار است.

وی با اشاره به لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و برزیل به میزبانی کشور برزیل، افزود: این دیدار مهم یک سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود و جزو بازی‌های رسمی تقویم فیفا پیش‌بینی شده بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به لغو یک‌طرفه دو بازی دوستانه با تیم ملی برزیل از سوی فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: این اقدام به برنامه‌های توسعه‌ای فوتسال ایران در راستای حفظ جایگاه بین‌المللی کشورمان ضربه می‌زند.

این مربی دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان با برزیل را بر اساس تفاهم فدراسیون فوتبال دانست و آن از نظر فنی و تبلیغاتی برای توسعه و بالندگی فوتسال مهم ارزیابی کرد.

ناطم‌الشریعه با اشاره به دیدار و گفت‌وگو اخیر خود با رئیس، دبیر فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال برای تشریح و بازگویی اهمیت دیدار ایران با برزیل، گفت: برزیل بزرگترین کشور در فوتسال و فوتبال جهان است ولی فدراسیون فوتبال در بیان علت‌های اصلی لغو این دیدار به بالا بودن هزینه‌های جانبی دیدار با برزیل و گرانی شدن بلیت هواپیما اشاره کرد هر چند مشکلات ارزی و نوسانات ارز فدراسیون فوتبال را دچار مشکلات فراوانی کرده است هر چند معتقدم این حرکت باعث لطمه به اعتبار فوتسال کشورمان می‌شود و اعتبار ایران در فوتسال دنیا زیر سؤوال می‌رود.

وی فوتسال کشورمان را دارای جایگاه خوبی در دنیا دانست و یکی از راه‌های بالاتر بردن سطح کیفیت و اعتبار فوتسال کشورمان را دیدار با تیم‌های فوتسال بزرگ دنیا دانست و گفت: ششم آبان زمان دو دیدار دوستانه فوتسال کشورمان با برزیل بود که این دیدار برگزار نمی‌شود همچنین از فدراسیون فوتبال انتظار داریم بر اساس تفاهم دوجانبه تیم ملی برزیل فروردین سال آینده برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی به ایران سفر داشته باشد.

ناطم‌الشریعه با اشاره به افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی یادآور شد: تمرینات تیم ملی منظم برگزار می‌شود و با حضور دعوت‌شدگان به تیم ملی تمرینات از جمعه 20 مهرماه به مدت سه روز دنبال می‌شود، برای برگزاری تورنمنت کاسپین اردوی منظم و منسجم در برنامه قرار دارد تا با آمادگی لازم به مسابقات اعزام شویم و بتوانیم همانند گذشته نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به هماهنگی همه برنامه‌های تیم ملی فوتسال بر اساس تقویم اعلام شده فیفا، تصریح کرد: تورنمنت فوتسال کاسپین آذر ماه امسال به میزبانی کشور قزاقستان با حضور تیم‌های آذربایجان، ایران، روسیه و قزاقستان برگزار می‌شود البته در آخرین بازی سال 2018 میلادی به دیدار دوستانه با کشور اسلوونی می‌رویم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.