.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زیارت قبول اما ....
از شوق پرواز ایرلاین بومی مازندران تا سرگردانی مردم پشت در اتاق مدیران !
شمال نیوز : به هر روی افتتاح و آغاز بکار خط پروازی بومی استان مازندران را به فال نیک می گیریم و امیدواریم از این پس با تصمیم گیری های درست کام مردم را پس از حرکت های اینچنین تلخ نبینیم و موجب سرگردانی هم استانی های مازندرانی پشت در اتاق مدیران نباشیم .....
از شوق پرواز ایرلاین بومی مازندران تا سرگردانی مردم پشت در اتاق مدیران !

شمال نیوز:استاندار مازندران از آغاز ورود به استان مازندران همواره بر تکریم مردم تاکید و به همین منظور استمرار دیدارهای مردمی در قالب ملاقات های چهره به چهره مدیران استان در همه سطوح با مردم در روزهای سه شنبه هر هفته را مورد تاکید قرار داد .

 

به گزارش شمال نیوز ، این اقدام محمد اسلامی بارقه امید را در دل مردم روشن کرد تا جایی که حتی زیردررویی برخی مدیران استان و شهرستان ها در روزهای سه شنبه در مواجهه با مردم به بهانه های مختلفی چون سفر اداری به تهران و شهرستان ها ، جلسات استانداری و .... نتوانست کام شیرین دستور استاندار را به مذاق آنها تلخ کند و لغو گاه و بیگاه این ملاقات ها از سوی اندک مدیران با دستور محکم و اولیه استاندار قابل اغماض بود .

 

در این میان اما روز سه شنبه هفدهم مهرماه اتفاقی در استان رخ داد که بدلیل بدسلیقگی در انتخاب روز مشخص و مناسب ، بسیاری از مدیران ارشد و میانی را به دشت ناز میاندرود کشاند تا مردم از عدم پاسخگویی مسئولان دلگیر و شیرینی آغاز بکار اولین شرکت هواپیمایی بومی مازندران چندان دلچسب جلوه ننماید .

 

در این راستا برخی مدیران ارشد استانی و شهرستانی نیز پا را فراتر از فرودگاه دشت ناز گذاشتند و با اولین پرواز راهی مشهد شدند که باید به این افراد زیارت قبول گفت اما ای کاش با تعیین روز مناسبت تری طعم گوارای زیارت امام هشتم را با طعم شیرین پاسخگویی به ارباب رجوع عجین می نمودند .

 

براستی حضور این تعداد معاون استاندار و مدیران کل در سطوح مختلف در روز ملاقات عمومی مردم برای افتتاح این خط پروازی لازم بود ؟ آیا سفر زیارتی مدیر ارشد یک شهرستان تنها چند روز پس از معارفه خوشایند بود ؟ آیا روز دیگری را نمی شد برای این افتتاح و سفر زیارتی تعیین کرد ؟ و ....

 

البته باید از مدیرانی که بدلیل هم زمانی روز ملاقات عمومی با این مراسم و سفر رایگان به مشهد مقدس ، حاضر به حضور در افتتاحیه و بدنبال آن سفر زیارتی نشدن تقدیر کرد .

 

به هر روی افتتاح و آغاز بکار خط پروازی بومی استان مازندران را به فال نیک می گیریم و امیدواریم از این پس با تصمیم گیری های درست کام مردم را پس از حرکت های اینچنین تلخ نبینیم و موجب سرگردانی هم استانی های مازندرانی پشت در اتاق مدیران نباشیم  .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 مهر 1397
کمره بزنه با این زیارت هاکردن! کنه پول جه بوردنه!
نا شناس 18 مهر 1397
آقای وفایی نژاد در بازرسی بعنوان مسوول کاملا مرتبط باید رسیدگی کند
نا شناس 18 مهر 1397
خیلی از این ارباب رجوع ها در سه شنبه از راه خیلی دور خودشان را به مسولین میرسانند تا مدیران را ببینند حتی برخی هزینه رفت و برگشت را نیز به سختی تهیه می‌کنند ای کاش مسولین کمی مسولیت پذیر هم بودند!
نا شناس 18 مهر 1397
ای کاش مدیران ما خاکی بودند تا اینکه ایرلاین
نا شناس 18 مهر 1397
همون بهتر که نبودن تا ملت رو سر کار بذارن. مشکل مردم که حل نمیشه هیچی کما اینکه بدتر هم میشه. ملت بیچاره بدجوری سر کار گذاشته میشن.
نا شناس 19 مهر 1397
تا اون جایی که من خبر دارم استاندار در استان ماند و اتفاقا در رامسر هم حضور داشت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.