.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلیس مازندران به دوربین همراه مجهز می‌شود/ ۳۳۹ میلیون تردد در محورهای استان
فرمانده انتظامی مازندران از برنامه‌ریزی برای استفاده از دوربین همراه برای پلیس خبر داد و گفت: استفاده از موبایل هوشمند برای افزایش خدمات به مردم در دستور کار است.

به گزارش شمال نیوز،‌ سردار سیدمحمود میرفیضی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: شعار امسال نیروی انتظامی برداشته از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی است.

وی با اعلام اینکه تعامل با مردم در دستور کار است، تصریح کرد: برقراری ارتباط باعث ایجاد اعتماد و زمینه افزایش مشارکت را فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: پلیس نماینده مردم در ایجاد امنیت بوده و این امانت مردم در دست پلیس هست، مردم ارباب رجوع آنها هستیم، پلیس بر مردم نیست بلکه برای مردم است.

این مسؤول با اشاره به اقدامات استکبار برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام، یادآور شد: پلیس تلاش دارد با ارائه خدمت این فاصله را کاهش دهد، مردم ما همیشه در صحنه هستند و پلیس به عنوان خادم در خدمت مردم است.

میرفیضی با اعلام اینکه در ۶ ماه گذشته حدود ۳۳۹ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی داشتیم، یادآور شد: میزان تردد نسبت به سال گذشته هفت درصد رشد داشتیم و میزان فوتی‌ها ما ۱۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: میزان تصادفات منجر به جرحی در کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۳۳۷ نفر این در استان مازندران با کاهش ۴۷ درصدی مواجه هستیم، مازندران سومین استان در بحث تردد کشور است.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه میزان سرقت در مازندران افزایش پیدا کرده است، افزود: جرائم خشن در استان مازندران کاهش پیدا کرده است و دو سالی است که سرقت از طلا فروشی و مسلحانه در استان نداشتیم.

وی از برنامه‌ریزی برای استفاده از دوربین همراه برای پلیس خبر داد و گفت: استفاده از موبایل هوشمند برای افزایش خدمات به مردم در دستور کار است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.