.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی وزارت کشور خبر داد:
۱۴ استاندار بازنشسته تغییر می‌کنند/ خداحافظی ۵ فرماندار بازنشسته
سخنگوی وزارت کشور، گفت: تعداد ۱۴ استاندار، ۱۱ معاون استاندار، ۵ فرماندار، ۱۲ نفر از مدیران ستاد وزارت کشور و ۱۲ نفر از ستاد ۳۱ استانداری کشور بازنشسته هستند که باید سمت خود را ترک کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از دفتر سخنگوی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت کشور اظهارداشت: پس از ابلاغ اصلاحیه ماده واحده این قانون از سوی رئیس جمهور، پرونده اداری و استخدامی مدیران وزارت کشور از حیث شمول یا عدم شمول در قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به بررسی هایی که تا کنون صورت گرفته است تعداد ۱۴ استاندار، ۱۱ معاون استاندار، ۵ فرماندار، ۱۲ نفر از مدیران ستاد وزارت کشور و ۱۲ نفر از ستاد ۳۱ استانداری کشور بازنشسته هستند که باید سمت خود را ترک کنند.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه فرصت دو ماه برای اجرای این قانون و تغییر مدیران بازنشسته پیش بینی شده است که در زمان مقرر انجام خواهد شد، تصریح کرد: پرونده اداری و استخدامی یکی دیگر از استانداران از نظر شمولیت در قانون منع بکارگیری بازنشستگان بین دستگاه های متولی امر در حال بررسی است که در چند روز آینده شرایط ادامه کار وی مشخص خواهد شد.

سامانی تاکید کرد: با توجه به سیاست جوانگرایی که وزیر کشور در انتصابات خود از ابتدای دولت تدبیر و امید در پیش گرفته شاهد کاهش میانگین سنی استانداران و فرمانداران بوده ایم که با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان شاهد تداوم این روند خواهیم بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 مهر 1397
اگه همه استانداری و کابینه و... هم برن اتفاق بدی تو کشور نمی افتد بلکه شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم چه بسا بهتر بشه
نا شناس 17 مهر 1397
اینها برای مردم آب و نون نمی شه جلوی این گرانی ها را بگیرید که مردم را بدبخت کردید هرکی بازنشت شد جایش توی خونه است نه پشت میز چون سیستم مملکتی ضعیفه می روند پشت میز .
ناشناس 17 مهر 1397
چرا اسم نمیبرید چ کسانی هستند بابا تورو قران شفاف باشید با مردم
نا شناس 17 مهر 1397
تو رو خدا این نظر رو منعکس کن . یعنی به این راحتی پست و صندلی که با خون و جگر بدست آوردن، ول میکنن .اصلا و ابدا . بعضیها پست رو جزو ارثیه خود میدنن چجوری میشه از ارثیه دل کند.والله اگر چنین کنن.
عبدا.. 16 مهر 1397
این مملکت را وزرا ؛ استانداران یا فرمانداران اداره نمیکنند که با آمدن و رفتنشان تغییری حاصل شود . این ها همه تزئینات داخلی سازمانها و ادارت هستند . مسئولی که به فکر مردم نباشد چیزی شبیه به یک ظرف سفالی دکور میباشد.
سعید 17 مهر 1397
قانون تکلیف مدیران بازنشسته که دوباره اعاده به کار شدند را مشخص کرده
اما مدیرانی که بیش از ۳۶ سال هنوز سرکار هستند وبازنشسته نشدند مانند چند فرماندار و معاون استاندار در مازندران را شفاف نکرده و از کنارش رد شده است
نا شناس 17 مهر 1397
ما یک باز نشسته در دانشگاه مازندران داریم که می گوید بهیج وجه نخواهد رفت ظاهرا این قانون برای شاعلین هست که باید بریم نه باز نشسته راستی انهایی که با رابطه نه از روی استحقاق در دستگاهها ی دولتی میمانند حقوق چند ده میلونی انها از نطر شرعی چه میشود؟
نا شناس 17 مهر 1397
بهرام شفیع گزارش گر ورزش درگذشت او جز ۱۴ _۱۵ ریس فدراسیونهای ورزشی بود که علارغم بازنشسته بودن هنوز ریس بود قابل اوجه باز نشسته های که میخواهند بمانند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.