.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
« نجفی » بازهم خبر ساز شد ؛
ادعای اینستاگرامی نماینده بابل درباره تصویب CFT + تصویر
شمال نیوز: علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی که روزهای گذشته انتشار قایل صوتی اش در گفتگو با رئیس اداره ورزش بابل و سپس پاسخ وی به این سخنان خبرساز شده بود ، اینبار با انتشار یک پست اینستاگرامی ادعا کرد که.....

شمال نیوز:  علی نجفی  نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی که روزهای گذشته انتشار قایل صوتی اش در گفتگو با رئیس اداره ورزش بابل و سپس پاسخ وی به این سخنان خبرساز شده بود ، اینبار با انتشار یک پست اینستاگرامی ادعا کرد که پیامک های تندی علیه خود به دلیل حمایت از تصویب لایحه مبارزه با پول‌شویی دریافت کرده است .

 پست اینستاگرامی علی نجفی را ببینید :

علی نجفی نماینده مردم بابل


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 مهر 1397
با این کارش میخواهد کار قبلیشو بپوشونه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 مهر 1397
کار امام جمعتونه
سابقه داره
نا شناس 17 مهر 1397
این که تهدید نکرد! بلکه نفرین کرد. به نظر شما مردم مظلوم که صداشون به جایی نمیرسه باید چکار کنند؟ نفرین کمترین کاره. نوش جان شما نمايندگان مفت.....
نا شناس 17 مهر 1397
اینکه چیزی نیست وعده خداوند برای شما و امثال شما نزدیکه. و مکرو مکرالله والله خیر الماکرین
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 مهر 1397
که یک کشور رو به قهقرا بردن
نا شناس 17 مهر 1397
چشمان این نماینده خبر از سر درونش میدهد. خوب بنگرید
رامین 17 مهر 1397
جناب آقای نجفی(نماینده اول وملی بابل!)
شما اولی شما فقط در بین نمایندگان مازندران ملی هستی.بقیه هیچند.تا حالا کجا بودی ای جانم به قربانت!حق شما وامثال شماها را خوردند.درود بیکران بر شما باد که دروازه خالی را نمی توانی گل کنی!!!
الان فقط مشکل موسیقی مانده که این روزها دغدغه جنابعالی است،خواهش می کنیم این را هم حل کنید.
مردم فهیم بابل دیر به سراغ شما آمدند!!!
علی 17 مهر 1397
خداییش دکتر قلابی رو خوب اومد
سید 17 مهر 1397
جناب نجفی شفافیت خوب به شرطی که از مجلس شروع بشه.
نا شناس 17 مهر 1397
اینکه ازرانت دولتی استفاده کردی ویک شبه نماینده شدی شکی نیست
ساروی 17 مهر 1397
شما نمایندگان به اصطلاح مردم حتی حاضر نبودین به شفافیت آرا رای بدین و تصویبش کنین تو مجلس کسایی بودین که برجامو تو بیست دقیقه تصویب کردین اینم روش جدید رای گرفتنه
نا شناس 17 مهر 1397
آنچه که باعث شک بنده نسبت به این ممصوب CFT شد اختلاف رای نمایندگان مجلس چه موافق و مخالف بوده است 120 مخالف و نزدیک به 140 موافق .... یعنی ابعاد این ممصوبه بین المللی هاله های زیادی از ابهامات است ...
انقدر باید اقتدار داشته باشیم که کسی جرائت نکنه هر روز یک قرارداد به اصطلاح بین المللی را بما تحمیل کنه ... آمریکا و یا فرانسه حتی این CFT را امضاء کنند بازهم به تروریستها کمک میکنند نمونه بارز آن دادن مکان فعالیت به سازمان منافقین است سازمانی منافقین که نحوه فعالیت های آنها براساس قوانین داخلی کشور آمریکا و فرانسه بعنوان فعالیتهای تروریستی و پولشویی شناخته است.
گاهی فکر میکنیم این قراردادهای بین المللی یه چیزی شبیه به فورمالیته (یک آئین نامه تشریفاتی ) است در حالیکه ایران از این آئین نامه های تشریفاتی ضربات زیادی خورد ...
باید همیشه بفکر سرافرازی مان و بفکر اسقلال کشورمان باشیم ... آقای دکتر نجفی یک واژه در صحبتهای خود بکار می برد بعنوان تعامل با دنیا ولی من به ایشان عرض میکنم ما با دنیا تعامل کامل دارم ولی با استکبار جهانی یعنی انگلیس و آمریکا و اسرائیل خیر... اگر برخی این سه کشور استکباری را دنیا می دانند لطفا شفاف بگویند.منظور از دنیا سه کشور است یا کل کشورهای دنیا ..
نا شناس 17 مهر 1397
اره عوره شمسی کوره ---- مصوب بییه .....
احمد 17 مهر 1397
جناب آقای ادمین سعی نکنید با انتخاب تیترهایی بفرموده کار به این مهمی را بی ارزش جلوه دهید!!!
پاسخ ها به این نظر
همشهری 16 مهر 1397
خیلی شبیه مسئول محور ها صحبت میکنی
از واقعیت فرار نکنین
انزوا نزدیک است
نا شناس 17 مهر 1397
مثلا چقدر مهم بود ؟؟؟؟ برای ما یا برای آنطرفیها...
نا شناس 17 مهر 1397
اقدام زشت این افراد به منتخب مردم بابل را شدیدا محکوم میکنیم.
مهران 17 مهر 1397
آقای نجفی فقط بلد دیدار بکنه کار مال تراکتوره
آقای نجفی خسته نشدی از دیدار این و اون
به نظرت مردم اینارو می خوان
ول کن برو پول بیار شهرستانتو بساز
دیدار با این و آن مشکل مردمو حل نمیکنه .....بفهم
نا شناس 17 مهر 1397
آقای نجفی نماینده دولت در مجلس شورای اسلامی می باشند نه نماینده مردم بابل،
لطفا اصلاح بفرماييد
ح 17 مهر 1397
خوب كه چي ؟؟؟ هدفت از اين كارا چيه ؟؟؟ زمان جنگ مردم دست و پا و چشم و گوش ميدادند اما دم نمي زدند ! اينطور كه تو داري ريا ميكني ! نفرين شنيدي كه شنيدي ، به پيامبر خدا فحش و ناسزا ميگفتند آرامشش رو از دست نميداد و دم نمي زد؛ نفست رو قويتر كن آقاي نماينده مردم ! اين حركات يعني چي ؟ اون از تلفنت اين هم از ريا كاري ! به چه كساني راي داديم ما ! كمي خويشتن دار باش. جاي تاسفه.
نا شناس 16 مهر 1397
قطعا منافع بعضیا در قطع ارتباط کشور با جهان ازاد هست.ولی دیگه به لطف جریان ازاد اطلاعات ملت این ادمارو شناختن.پس باید خدارو شکر کرد که ادمایی مثل همین اقا نماینده ملت هستن البته با همه نقطه ضعفایی که دارن.ولی قطعا این که حرف دل اکثریت از دهن این ادم درمیاد خدارو شکر.
محمد 16 مهر 1397
با سلام.
شمال نیوز با این گونه جمله زدن نشون داد که بی اخلاقان را تأیید و عمل مجرمانه ایشون که ۷۴ضربه شلاق داشت و تا دوسال هم حبس، حمایت می کند. اما نجفی با بزرگواری از بلاهت بیماران عرصه مدیریت گذشتند.
این پیامک ها که نشان از نگرانی پول خواران ملت دارد به تمام نمایندگان ارسال شد.
نجفی حتی برای حریم خصوصی یک فحاش، احترام قایل شد و شماره اس رو منتشر نکرد این اخلاق و قانون مداری را می رساند.
زهرا 16 مهر 1397
حداقل مثل نیاز آذری همیشه در خواب نبست ، ریر احاف بودن آسانست.تک تک وزرا را از ساری به بابل کشاند گاه برای اعتراض به استقبالشون نرفت، اما نیازآذری مرد میدان عکس و فیلم.
خنثی بودن راحت است.
نجفی در مورد بی اخلاقی امیرنیا مرو‌بالغو مروا کراما عمل کردن.
وزرا به تلفن نیاز پاسخ نمیدن، چون سایز بابل این نیست.
بابل نماینده ای در خور مردم و جمعیت و ربشه و بزرگیش می خواهد.
بقولی که گفت هرگاه بیشتر بر تو تاختند بدان داری راه را درست می روی.
مدیر اگر نیاز آذری نیستی و یا پول نگرفتی این مطلب را مننشر کن.
پاسخ ها به این نظر
منصور 18 مهر 1397
یله مشخص است!کاملا" صحیح می فرمایید.
اون زمانی که نجفی بزرگوار شما درس می خواند،نیاز داشت برای بابل کار انجام می داد.نجفی شما دنبال اره عوره وشمسی کوره بود.اگر جرات دارید،متن ارسالی نجفی عزیز این نماینده ملی را که برای استاندار مازندران ارسال فرستاده،را در سایت شمال نیوز منتشر کنید.ایشان از استاندار خواسته که چون نیاز نماینده همفکر با دولت نیست،مدیران استان نباید کارهای ایشان را انجام بدهند!!!شما یا تجاهل تعارف نکنید!
بله،اره وعوره وشمسی کوره در دور دوم انتخابات همه جمع شدند تا نیاز رای نیاورد ولی این مردم فهیم بابل بودند که به خاطر عملکرد نیاز به ایشان رای دادند.آری برادر،شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه.راستی از آقای نجفی عزیز بپرس که مرکز کلینیک امید بندپی غرب(زادگاه نماینده اول) در زمان کی مجوز ساختش اخذ شد؟چه کسی اون مجوز را گرفت؟اعتبارش را کی گرفت؟چه کسی اون را افتتاح کرد؟
سلاله 18 مهر 1397
سلام به ترتیب پاسخ شما ارسال می گردد:
نجفی با عکس وفیلم ظریف نماینده شد یا نیاز؟(از استاندار قبلی مازندران جناب فلاح سوال شود که دوسال قبل به هنگام بازدید معاون وزیر صنعت ومعدن از معدن گلیران که نجفی با تاخیر دوساعته حاضر شد وموقع پذیرایی اومد،چه کسی جلوی دوربین رفت وبه ایفای نقش نمایشی پرداخت؟)
سایز بابل نجفی است که فرق بین مزایده ومناقصه را نمی داند!!(موضوع فایل صوتی پارسال آقای نجفی)
نیاز تهران اعتبار می گیره ،وزراء را به بابل میاره،نجفی بزرگ به نامش تموم میکنه(موردش همین اعتباری 17/5میلیارد تومانی بوده که سال گذشته بابت راهای شهرستان نیاز گرفته ،نجفی فایل صوتی بیرون داده که مناقصه است وموضوع تامین اعتبار نیست،بنده خدا چون کارهایی اجرایی نکرده نمی دونست که اول تامین اعتبار میشه بعد پیمانی به مناقصه میاره الان داره با اون اعتبار تخصیصی بنر براش می زنن)
نیاز نماینده دولت نیست با عکس وفیلم نماینده نشده ،نماینده ملت است و دارای ادب و اخلاق ،مغرور وخودشیفته نیست و فایل وبیانیه های بی خود که برای مردم ارزشی نداره نمی ده.
محمد 16 مهر 1397
مدیر سایت گزینشی مطلب رو نزار لطفاً. خدایی هست و‌ قیامتی البته اگر باور داری. نجفی افتخار و عزت شهر و استان ماست. این خزبلاعت داعشی را گزینشی منتشر می کنی! نامرد برای نان می میرد.
ایشون محبوب مردم بابل است با این انتشار گزینشی و جمله حبری که برگزیدی نفرت مردم را بدست می آوری و شتید میزان زیادی پول.
این همه توهین منتشر کردی مرد باش این را هم منتشر کن
نا شناس 17 مهر 1397
بنده البته توهین را قبول ندارم... وقتی آقای نجفی خودش به مدیران دولتی توهین میکنه یعنی ادبیات توهین داره پس انتطار نداشته باشه دیگران به او ادب کنند .. در هرصورت دوباره میگویم بنده توهین کردن را قبول ندارم... ضمنا احساس میکنم آقای نجفی با درج چنین مطالبی انگاری دوست دارند همیشه تو حاشیه باشند ....
نا شناس 17 مهر 1397
سخنی با نماینده مردم
شما آیا نماینده مردم هستید یا نماینده دولت؟
مگر با پذیرش {(قطعنامه ننگین)} برجام که هیچ یک از موارد آن اجرا نشد چه خیری را نصیب مردم کردید که با تصویب CTF (من می گویم قطعنامه دیکته شده از سوی قدرت های زورگو) می خواهید برای کشور مفید به فایده باشید؟
تصور این نکته هم برای ما مشکل است که چرا با اینهمه عهد شکنی آنان باز هم می روید به آنها پناه می آورید
متاسفم برای تک تک شما که رهبری این چنینی دارید و خود را وابسته به اجانب می کنید
تصویب این لایحه چه منفعتی برای ما دارد که ما نمی دانیم و شما می دانید؟
شما بروید در دانشگاههای ایران ببینید جوانان این وطن شما روی چه مقاله های دارند کار می کنند ببینید چه نیروهای متخصص و کم توقعی دارید که اگر به این دانشویان و اساتید باوقار توجه کنید که البته آنها نیاز به توجه شما را هم ندارند فقط به اندازه یک ارزن به آنام ایمان داشته باشید و اعتماد کنید خواهید دید که کشور از کجا به کجا خواهد رسید متاسفانه شماها آفت انقلاب و در نهایت آفت کشور شدید و فرق نمی کند که از کجا حمایت می شوید ولی همه کارهایتان مشکوک است مگر رهبر فرزانه چقدر باید به شما بفرمایند که در کشور ما اگر تدبیر باشد همین جوانان و اساتید همه گره های کشور را باز می کنند
ما کم تجربه کردیم از استفاده از جوانان؟
مگر شهید تهرانی ها کم داریم؟
به نظر ما بزرگ ترین مشکل کشور شماها هستید نه مدرکتان قابل اعتبار و اعتماد است و نه افکارتان مورد تائید است
نا شناس 17 مهر 1397
تاسف برای نماینده ای که بجای پاسخ قانع کننده به افکار عمومی آنها را سرزنش می کند و البته با چاشنی عوام فریبی
جناب آقای نماینده همین دلیل برای کار ناصواب شما کافی است که این پیام ها هر چه بیشتر باشد من آنچه از این مصوبه فهمیدم نه تنها هیچ سودی متوجه کشور ما نمی شود بلکه بهانه های بیشتری را بدست آنها می دهیم تا به کشور ما ضربه بزنند و این در تمام کنوانسیون های بین المللی دیده شده که آنها تعاریف و قوانین را بر پایه شناخت و آگاهی و ایدئولوژی خود می دانند و با آرمانهای ما کاری ندارند
در صورت پذیرفتن FATF آیا هیچ تضمینی برای استفاده و بهره‌گیری از روابط و عضویت ایران در FATF وجود دارد؟ (نمونه بارز آن برجام )
در برجامِ نقض شده ای که به ما تحمیل شو و به گفته خود نماینده ها بیست دقیقه به تصویب رسید البته تضامینی وجود داشت، آیادر FATF هیچ ضمانتی وجود دارد؟
جناب آقای نماینده ! الزامات ما در لوایح مربوط به FATF هیچ نقشی برای اجرایی شدن ندارد.
ماهیت FATF آن چیزی نیست که شما می پندارید.تعاریف مربوط به تروریسم و پولشویی که در FATF وجود دارد ما را با چالش جدی مواجه می‌کند و کشور‌های عضو FATF هیچ تعهدی به اجرای شفافیت و رعایت آن ندارند، البته باید بپذیرید که ادبیات گروه FATF کاملا دوگانه ور جهت سیاست آهاست.آیا در برجام بدعهدی های طرف مقابل برای شما ثابت نشده است؟
شما لطف بفرمائید جهت روشنگری افکار عمومی به همه ابهامات پاسخ داده و در همین سایت منتشر نمائید
ما سراپاگوشیم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 مهر 1397
مشکل مسولین مملکت اینه که میخوان ما در یک محیط ایزوله بدون ارتباط با کل دنیا زندگی کنیم مشکل اینجاست که میخوان به مردم بفهمونن ما در دنیایی زندگی میکنیم که پدر خوانده های خوبی مثل چین و روسیه داریم
نا شناس 17 مهر 1397
ازماست که بر ماست.
احمد 18 مهر 1397
اقاي نجفي سلام شما عضو كميسيون امنيت ملي هستيد غافل از اينكه از امنييت خوزه انتخابيه خود غافليد به عنوان نمونه پاسگاه محل تولد شما درب ان از غروب بسته است تا فرداي ساعت 9 صبع شما از اصل موضع غافليد انگاه بر اساس حروف الفبا تقدم وتاخر را مطرح مي كنيد جا دارد عاقلانهتر رفتار كنيد شما كه خود را ديپلمات مي دانيد در فرهنگ ان اين عبارت را جستجو كنيد يعني چه سريع حركت نكنيد كه مي افتييد واين براي شما خوب نيست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.