.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بنام مردم بکام برخی ها ؛
فشار سه عضو شورای شهر برای گرفتن امتیازات بیشتر از شهردار !
شمال نیوز : پیمانهای شهرداری را چه طیفی برنده می شود ، چه کسانی با ماشین جک شورا عید امسال روز دوم فروردین در قائم شهر دیده شدند در حالیکه راننده جک پسر این عضو شورا بوده و یا عضوی دیگر ....
فشار سه عضو شورای شهر برای گرفتن امتیازات بیشتر از شهردار !

شمال نیوز: اخیرا سه تن از اعضای شورای شهر گرگان رایزنی های خصوصی برگزار کرده و با گزینه های شهرداری مد نظر خود صحبت هایی داشته اند که "احمد سردارزاده" و "ابوالقاسم صفوی " سرپرست فعلی فرمانداری گرگان دو تن از آنها بوده اند .

به گزارش شمال نیوز به نقل از گلستان ما ؛ ساختار پیچیده فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی شهر گرگان اجازه نمی دهد هر مدیری با حتی توانمندی بالا، بیش از چند ماه یا یکی دو سال دوام بیاورد .

 وقتی با حسین صادقلو که با اشارتش یک لیست یکدست به شورای شهر راه پیدا کرده و عهد بسته بودند ، چنین کاری کردند وای به حال بقیه که هیچ عهد اخوت و دست دوستی و عهدی در میان نبوده است .

حکایت این روزهای برخی از اعضای شورای شهر گرگان ، حکایت عجیب و غریبی است و گویا برخی از اعضا هنوز دوست ندارند قدمی برای مردم بردارند و مدام سعی می کنند با فشار به شهردار امتیازات مورد نظر خود را بدست آورند.

این روزها شرایطی را می بینیم که شهرداران سابق چون ایرجی پیش بینی کرده بود ، او می گفت تا فلانی در شورای شهر هست این شهر(گرگان) رنگ توسعه را نمی بیند ، امروز وقتی به اوضاع شورا و شهرداری نگاه می کنیم به درستی حرفش پی می بریم ، عضوی که در شورای شهر است و قرار هم نیست دست از سر شورا بردارد .

این روزها نگران وضعیت استخدام برادر خود در یکی از سازمان های تابعه شهرداری است و از طرفی فشار می آورد خواهرزاده اش نیز در شهرداری مشغول بکار شود ، خب قرار باشد هر کس با ابزار شورا اهرم فشاری بر سر شهردار درست کند و امتیاز بگیرد، آیا شهردار می تواند کار کند ؟

عضو دیگر نیز که او هم طی این سالها برادرش را در شهرداری جای داده ، این روزها ساز ناسازگاری با شهردار را کوک می کند که البته او متاثر از یکی از اقوام معروفش می باشد و یکی دیگر از اعضای  شورا که او هم میل مجلس داشته و توسط یکی از مدیران سابق شهر هدایت می شود و گاها در عدالت 14 جلساتی با این شخصیت معروف دارد.

جالب اینجاست این افراد در سخنرانی ها و مواجهات خود چنان از مردم و توسعه شهر سخن می رانند که گویی شب و روز برای خدمت رسانی به مردم نمی شناسند و خواب و خوراک ندارند اما به زیر پوست شورا و شهرداری که نگاهی بیندازید متوجه خیلی از چیزها می شوید ، مثلا اینکه چه کسانی تبلیغات شهری شهر را در اختیار دارند، چه کسانی از نقاشی و رنگ آمیزی دیوارهای شهر سود می برند، پیمانهای شهرداری را چه طیفی برنده می شود ، چه کسانی با ماشین جک شورا عید امسال روز دوم فروردین در قائمشهر دیده شدند در حالیکه راننده جک پسر این عضو شورا بوده و یا عضوی دیگر در که جک شورا را مستعمل کرد و هزینه روی دست شهرداری گذاشت و یا اینکه کدام عضو شورا سال گذشته بیش از 1800 لیتر بنزین مصرف کرده است ؟

واقعا در این فضای خودخواهی و سهم خواهی و فشار برای گرفتن امتیازات بیشتر یک شخصیت سالم ، پاکدست ، آرام و معقول مانند دادبود چکار می تواند بکند ؟ هر مخاطبی که این جریده را بخواند برای لحظاتی خود را جای شهردار گرگان بگذارد و چنین فشاری را برای خود مفروض کند ، آیا واقعا می تواند مدیریت کند ؟ واقعا برخی از اعضای شورا خود را در جایگاهی می دانند که بنام مردم ، با تغییرات دلخواه ، اوضاع را بکام خود تغییر دهند ؟

برخی ها معتقدند که چنین شورایی شایسته شهرداری چون صادقلوست که به آنها بهایی ندهد و توجهی هم نکند که البته بنظر می رسد حق با صادقلو باشد چون او جلوی زیاده خواهی ها ایستاد و به سهم خواهی ها توجه نشان نداد ، حال دادبودی که سعی می کند با نظر شورا کارها را پیش ببرد در مخمصه فشارها و سهم خواهی ها گرفتار شده است .

اخیرا سه تن از اعضای شورای شهر گرگان رایزنی های خصوصی برگزار کرده و با گزینه های شهرداری مد نظر خود صحبت هایی داشته اند که "احمد سردارزاده" و "ابوالقاسم صفوی " سرپرست فعلی فرمانداری گرگان دو تن از آنها بوده اند .

همچنین صحبتی با پرهام جانفشان انجام شد که جانفشان با ابراز دوستی و ارادت به دادبود او را مدیر شایسته ای دانست و دست رد به سینه زیاده خواهان زد ، چون او می داند که هدف از کنار گذاشتن دادبود گرفتن امتیاز است برای خودشان و اگر بپذیرد در منجلاب سهم خواهی خود را گرفتار ساخته است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهندس علی 16 مهر 1397
اکثر شهرداران و اعضاء شوراها ، شهرداری را با یک شرکت خصوصی اشتباه گرفته اند و فکر می کنند باید در منافع و درآمدهای آن شریک باشند . البته می توان گفت برای اینکه به این جایگاه برسند، سرمایه گذاری لازم را هم نموده اند.
حال معلوم این آقایان و خانم ها که باید ناظر بر اعمال و اقدامات شهرداری بوده و مانع از سوء جریانات باشند، با این اوضاع و احوال چگونه می توانند انجام وظیفه نمایند، الله اعلم .
به نظر می رسد ملّت باید یک سری افراد دیگر را انتخاب نمایند تا بر عملکرد شوراها نظارت نمایند . البته تا روش فعلی رأی دادن به فک و فامیل برای ایجاد پشتوانه و رابطه شخصی به منظور پیشبرد خواسته های خود در شهرداری ادامه داشته باشد ، به قول معروف همین آش است و همین کاسه . تنها را برونرفت از این وضعیت، تشکیل احزاب است تا آنها بتوانند بر اعضاء خود نظارت داشته باشند و یا آنقدر قدرتمند باشند تا مانع از انحرافات دیگر احزاب گردند .
رحمت 16 مهر 1397
یکی از اعضاء شورا شهر قائم شهر باغبان خودش اورده سر کار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.694 seconds.