.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴۶ فقره وقف در مازندران ثبت شد
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران از ثبت ۴۶ وقف جدید از ابتدای سال ۹۷ تاکنون در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام ابراهیم حیدری با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۷ تاکنون خوشبختانه ۴۶ وقف جدید در استان ثبت‌شده است گفت: استان مازندران ازنظر موقوفات جایگاه خوبی در کشور برخوردار است وبیش از ۷۰ درصد از موقوفات استان مرتبط با عزاداری سیدالشهدا (ع) هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در ادامه با اشاره به اینکه احیای موقوفات در این استان می‌تواند بسیاری از معضلات اجتماعی استان را حل کند، اظهار داشت: وقتی‌که مردم احساس کنند با اقدام خود در ثبت موقوفه‌ای می‌توانند در حل مشکلات مردم و اجتماع اثرگذاری بیشتری داشته باشند بدون شک بیشتر برای این سنت حسنه ترغیب می‌شوند.

وی افزود: هنوز موضوع وقف و موقوفات برای بسیاری از افراد جامعه جا نیفتاده و آن‌ها شناخت درستی از این سنت حسنه ندارند که در این راستا نیاز است تا اقدامات متعددی درزمینهٔ شناسانده شدن این سنت حسنه در جامعه انجام شود که البته در این امر رسانه‌ها نقش مهمی را در این زمینه بر عهده‌دارند.

حیدری جناسمی تأکید کرد: موقوفات در استان از ظرفیت بالایی برخوردارند که باید این ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها شناسانده شوند. در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری خوبی در برخی از موقوفه‌های استان صورت گرفته است که پس از تکمیل طرح‌های اجرای این پروژه‌ها خود می‌توانند به‌عنوان یکی تشویق‌کنندگان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این عرصه باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.