.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت ۱۰۴۸ میلیارد تومان برای جبران خسارات حوادث در کشور
معاون رئیس جمهور گفت: در نیمه اول سال جاری هزار و ۴۸ میلیارد تومان برای جبران خسارات ناشی از حوادث در کشور پرداخت شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمدباقر نوبخت صبح دوشنبه در بازدید از پل تخریب شده ماشلک در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پرداخت هزار و ۴۸ میلیارد تومان از بودجه دولت برای پرداخت خسارت های ناشی از حوادث طبیعی در کشور اظهار داشت: این درحالی است که سال قبل ۲۴۰ میلیارد تومان برای حوادث در کشور درنظر گرفته شده بود و رقم پرداختی امسال چهار برابر سال قبل است.

معاون رئیس جمهور ارزیابی از خسارت ناشی از سیلاب را دلیل سفر به مازندران برشمرد و با اظهار اینکه حجم خسارات سیل قابل توجه بوده و برای ارزیابی خسارات به زمان نیاز است گفت: با این حال تنخواهی در اختیار مناطق آسیب دیده قرار می گیرد.

وی با عنوان اینکه سیل به ابنیه و زیرساخت ها خسارت و وارد کرده است گفت: طبق ضوابط برای جبران خسارت به مردم تسهیلات و کمکهای بلاعوض داده می شود.

نوبخت گفت: ظرف شش ماه گذشته هزار و ۴۸ میلیارد تومان بابت خسارت ناشی از حوادث مختلف در کشور پرداخت شده است این درحالی که سال گذشته کل اعتبارات ۲۴۰ میلیارد تومان بوده است.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: گرچه این حادثه در نوع خود کم نظیر و سیل استثنایی در نیم قرن اخیر بود اما باید در حوزه آبخیزداری در بالا دست توجه و اقدامات لازم صورت گیرد و در کنار عمران و آبادانی زیرساخت ها باید تقویت شود.

وی گفت: دولت برای تسریع کار و پرداخت خسارت ناشی از حوادث توجه خاصی دارد و به عنوان نمونه در مناطق زلزله مبالغ قابل توجهی کمک شده و در پایان کار احداث ساخت بناها قرار داریم.

سیل روزهای جمعه و شنبه در مازندران خسارت های زیادی به بخش های مختلف وارد کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.