.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکل‌گیری هندسه جهانی انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی
شکل‌گیری هندسه جهانی انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی

شمال نیوز:  افزایش اقتدار و نفوذ ایران، تبدیل شدن به یک کشور شکست ناپذیر و مقاوم، شکسته شدن ابهت آمریکا و متحدینش، تعمیق منطقه ژئواستراتژیک ایران همه بیانگر آن است که هندسه جهانی در 40 سالگی انقلاب اسلامی بر اساس مدل انقلاب اسلامی در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرگزاری فارس، هادی ابراهیمی، عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما و تحلیل گر مسائل سیاسی و اجتماعی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در اجتماع عظیم بسیجیان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی نوشت:

رهبر معظم انقلاب پس از گذشت سالها از رحلت جانسوز خمینی کبیر، هدایت انقلاب را در تمام روزهای آشوب و دلهره و تحریم و براندازی و فتنه، حکیمانه و مدبرانه به دست گرفته و موانع را یکی پس از دیگری کنار زدند و توطئه های دشمن را خنثی نمودند و اکنون هم با صلابت فریاد می زنند که ما تحریم ها را می شکنیم و از آن عبور می کنیم.

رهبر معظم انقلاب آنچنان در مهار و مدیریت بحران ها و تبیین حوادث، عالمانه عمل کردند که رسانه های بیگانه و تئوریسین های آنها مات و مبهوت و انگشت به دهان ماندند، هنوز سخنرانی ها و خطبه های آتشین و دشمن شکن ایشان از تیرماه سال 1368 گرفته تا عبرت های عاشورا در 18 اردیبهشت 1377 و خطبه معروف در حوادث کوی دانشگاه در 8 مرداد 78 و سخنرانی طوفانی در 29 خرداد 1388 و اکنون سخنرانی پرصلابت رهبرانقلاب را در استادیوم آزادی تهران در اجتماع عظیم بسیجیان فراموش نکرده ایم و این در حافظه تاریخی ملت ایران ماندنی است.

مواضع صریح و مکرر مقام معظم رهبری طی این سالها مبنی بر تداوم راه امام، حفظ وحدت، حمایت از مستضعفان و محرومان، احیاء تفکر بسیجی و جهادی و مرعوب نشدن در برابر تهدیدات جهانی نه تنها جمهوری اسلامی را به قدرت بازدارندگی قوی در برابر هر نوع تهدیدی مبدل کرده، بلکه آن را تبدیل به قدرت منطقه ای و بین المللی نموده است.

رهبر معظم انقلاب دلخوشی های روسای جمهور بیچاره و ذلیل آمریکایی ها را از ادوار گذشته تا به امروز با روش های گوناگون در براندازی جمهوری اسلامی ایران دیده اند که حالا می گویند: شتر در خواب بیند پنبه دانه - گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.

اگر امروز ایران قدرت اول منطقه راهبردی غرب آسیا است، اگر ایران تحقق نظام تک قطبی ایالت متحده آمریکا را در معادلات کنونی دنیا به هم زده است، اگر سیاست های آمریکایی ها و رژیم جعلی صهیونیستی در افغانستان ، عراق ، لبنان ، سوریه و یمن به هم ریخته و روند تحولات از پایان عمر امپراطوری فروریخته در این منطقه حکایت دارد، به برکت مدیریت عالمانه امام خامنه ای در احیای راهبردی تفکر مقاومت بوده که در تحولات، نقش تعیین کننده داشته است.

جمهوری اسلامی امروز به قدرت بین المللی تبدیل شده است، نشانه های این مهم را در هسته ای شدن ایران، پیشرفت های چشم گیر در علوم موشکی، پزشکی، فضایی، تولید داروهای راهبردی، صنایع دفاعی، نظامی و نانو ملاحظه می کنیم؛ ما هنوز فتنه 88 را که با کمک ضدانقلاب در راستای براندازی نظام، کودتای مخملین و ریزش بعضی از نیروهای انقلاب و خواص بوده است را فراموش نکرده ایم. مواضع قاطع و حکیمانه رهبرانقلاب را در عدم مذاکره و ارتباط با دولت مستکبر و زیاده خواه آمریکا خصوصاً در ماجرای برجام ملاحظه کرده ایم، این بار نیز در اجتماع بسیجیان اشاره فرمودند که تحریم ها را شکست می دهیم و آمریکا بار دیگر از ملت ایران سیلی خواهد خورد؛ قطعاً همینگونه خواهد بود چرا که جمهوری اسلامی ره توشه ای سترگ از تجارب مقاومت چندین ساله به برکت رهبری های حکیمانه رهبرانقلاب دارد.

دنیا امروز نقش کانونی ولایت فقیه را در ساختار و حاکمیت سیاسی کشورمان مشاهده می کند، عنصری که به مثابه قلب تپنده انقلاب نه تنها عمق استراتژیک نظام محسوب می شود؛ بلکه معادلات سرویس های جاسوسی و تصویرسازی های غلط رسانه ای بیگانگان از امروز جمهوری اسلامی را دگرگون کرده است و این همان معجزه ای است که نه تنها اسلام آمریکایی، تکفیری و تشیع انگلیسی را به چالش کشانده است، بلکه مهمترین اثرش را در تحقق اسلام ناب، استقامت بر اصول، وحدت امت اسلامی و خنثی سازی نقشه های دشمن گذاشته است.

باورهای راهبردی امام خامنه ای مبنی بر حفظ مکتب امام خمینی(ره) ، تبدیل ایران به تمدن نوین اسلامی، تقویت گفتمان مقاومت، عدم مذاکره و سازش با آمریکا و سرطانی بودن رژیم صهیونیستی، ناکارآمدی لیبرال دمکراسی، انسجام و ایستادگی در برابر فشارها و تحریم های ظالمانه آمریکا نه تنها امروز منجر به به استحکام بخشی و نفوذناپذیری انقلاب اسلامی شده، بلکه به اعتراف صریح مقامات ارشد و استراتژیست های کشورهای جهان از جمله غرب، استحکام ایران نسبت به گذشته افزایش یافته است.

افزایش اقتدار و نفوذ ایران، تبدیل شدن به یک کشور شکست ناپذیر و مقاوم، شکسته شدن ابهت آمریکا و متحدینش، تعمیق منطقه ژئواستراتژیک ایران همه بیانگر آن است که هندسه جهانی در 40 سالگی انقلاب اسلامی بر اساس مدل انقلاب اسلامی در حال شکل گیری است.

قطعا با این راهبری داهیانه، هیچ نظریه پرداز و اهل سیاستی نمی تواند ادعا کند رهبری را می شناسد که در عبور کشتی انقلاب از دل طوفانها، تحریم‌ها و تهدیدات، مدبرانه تر از امام خامنه ای توانسته باشد هدایت این کشتی را بر عهده گیرد و آن را به ساحل مقصود برساند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اشنا 17 مهر 1397
اقاي ابراهيمي ليکاش لقلاب فرزندان خودش را از،خانه بيرون نمي کرد با ريزش بهترين پجه ها ي امام با انکهاي مزخرف جاه پاي دژدان دراين انقلاب باز،شد متاسفانه.توانست موفق بشه خوب بدزده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.