.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کانال هدایت آبهای سطحی در قائمشهر نیمه کاره ماند
رئیس شورای شهر قائمشهر گفت: کانال هدایت آبهای سطحی شهری مدتها نیمه کاره رها شده است.

به گزارش شمال نیوز،، عباس صالح‌زاده،‌ ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر، خدمت رسانی عملکرد مدیریت شهری در پی بارندگیهای شدید اخیر، را تشریح کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه هواشناسی هشدارهای لازم بارندگی را داده بود، شهرداری با لایروبی حوزه پل شهید عباسپور و جویهای سطح شهر پیشگیریهای لازم را انجام داده‌بود.

وی با تأکید بر لزوم اولویت ساخت کانال مادر و ادامه آن تا زیرگذر کوچکسرا، اشاره کرد و افزود: احداث این کانال از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و فقط تا خیابان جویبار ادامه پیدا کرد و سپس‌ متوقف شد، این در حالیست که ردیف‌های بودجه‌ای این کانال دولتی بود اما متأسفانه دوستان شورا و شهرداران گذشته بدون توجه به اهمیت این کانال در هدایت آبهای سطحی حوزه شمالی قائم‌شهر، آن را نیمه‌کاره رها کردند.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر، با اشاره به وجود بلوارهای غیراستاندارد که از دوره‌ قبل شورا به جا مانده، گفت: بلوار خیابان کوچکسرا در بارندگی اخیر اجازه تعادل به آبهای جمع شده دراین خیابان را نداده بود، لذا ارتفاع ۴۰ سانتیمتری آب در این خیابان موجب خاموش شدن خودروهای عبوری شده و امدادرسانی را کند می‌کرد.

وی در خصوص پروژه استراتژیک الغدیر گفت: این پروژه که ساعتی ۱۰ هزار دستگاه خودرو در آن تردد می‌کنند درهنگام بارندگی اخیر با معضل آبگرفتگی مواجه شد که لازم است نسبت به اصلاح موانع آن اقدام شود.

صالح زاده با اشاره به ضعف شهرداری درامکانات لجستیکی در مواقع بحران، پیگیری شهرداری در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ساماندهی زیرگذر شهید مهدوی را خواستار شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.