.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار: نگاه استاندار کادرسازی نیروهای جوان است/لزوم کاهش سن مدیران دولتی
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: نگاه استاندار از بدو ورود، کادرسازی و آماده کردن نیروهای جوان است و در قالب نگاه دولت، هدف آن است که سن مدیران دولتی را کاهش دهیم.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین‌زادگان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان که در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید عظیمی برگزار شد، اظهار کرد: سیدعلی اسد فرمانداری عمل‌گرا بود و کمتر از او شعار شنیدیم، به همین دلیل ترجیح دادیم با مشورت جناب استاندار، اسد را به‌عنوان فرماندار جویبار معارفه کنیم.

وی با اشاره به اینکه اسماعیل حسن‌زاده یازدهمین فرماندار در دولت دوازدهم محسوب می‌شود، افزود: نگاه استاندار از بدو ورود، کادرسازی و آماده کردن نیروهای جوان است و در قالب نگاه دولت، هدف آن است که سن مدیران دولتی را کاهش دهیم، از حسن‌زاده شناخت کاملی داریم، از ابتدا استخدامی وزارت کشور بود و کار خود را از سمت بخشداری شروع کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان کرد: بابلسر جزو بهترین شهرهای استان است، موانع و مشکلات بابلسر در زمان حضور اسد تا جای ممکن رفع شده و ادامه کارها به حسن‌زاده سپرده خواهد شد.

این مسؤول اضافه کرد: هجمه‌های وارده به کشور در طول سال‌های اخیر بی‌سابقه بود، در دولتی مشغول انجام وظیفه هستیم که با تحریم و بدعهدی آمریکا و وضع اقتصادی نابه‌سامان دولت قبل مواجه است.

حسین‌زادگان تصریح کرد: همه به‌دنبال آن هستیم که سطح رضایت‌مندی در بین آحاد جامعه برقرار شود، انتظارات ما قانون‌مداری است، فرماندار باید پای خود را جای سفت بگذارد و آن هم قانون است.

وی با اعلام اینکه اگر محور را مردم قرار بدهیم، قطعاً موفق خواهیم شد، خاطرنشان کرد: مدیران ما باید برنامه‌محور باشند، باید از حرف‌های شعاری دوری کنند و عملیاتی شوند، حقوق شهروندی را باید فرماندارهای بیشتر جدی بگیرند، مشق اعتدالی در دستور کار خود قرار دهند و از هرگونه اختلاف پرهیز کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: فرماندار نباید یک طرف دعوا باشد، باید الویت‌های شهری خود را در اولین فرصت در جلسه شورای اداری مطرح کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.