.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارندگی ۲۴ ساعته رامسر با بارش ۳ سال یزد و ۲ سال اصفهان برابر بود
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بارندگی ۲۴ ساعته در رامسر ۷۰ میلی‌متر بالاتر از میانگین یک سال کشور، سه سال یزد و دو سال اصفهان بوده است.

به گزارش شمال نیوز،سیدمحمدرضا رضوی اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز جمعه در مازندران فعال شده درحال خروج از آسمان مازندران است.

وی با اشاره به پیش‌بینی آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در مازندران، گفت: تا پایان هفته جاری جو پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران اضافه کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز سه‌شنبه تا جمعه احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق غربی استان وجود دارد.

این مسؤول با اشاره به شدت بالای سامانه بارشی اخیر در آسمان مازندران، تصریح کرد: رگبارهای شدید و بارش‌های سیل‌آسا آسیب‌های بسیاری به دنبال داشت.

رضوی بیان کرد: سال گذشته نیز چنین بارشی در شهرستان رامسر داشتیم ولی پایان سال به‌دلیل نبود زیرساخت‌ها رامسر در خشکسالی بوده است.

وی با اعلام اینکه بارش اخیر از توزیع زمانی و مکانی مناسبی برخوردار نبود، گفت: بارندگی ۲۴ ساعته در رامسر ۷۰ میلی‌متر بالاتر از میانگین یک سال کشور، سه سال یزد و دو سال اصفهان باران آمد به‌طوری‌که زیرساخت‌های شهری پاسخگو نبود و شاهد مشکلات بسیاری بودیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.