.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴ حلقه چاه و تصفیه خانه آب رامسر از مدار خارج شد
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: در پی بارندگی شدید چهار حلقه چاه و تصفیه خانه آب رامسر به طور موقت از مدار خارج شد.

به گزارش شمال نیوز، حمیدرضا خدابخش پور با اشاره به بارندگی روز جمعه در شهرهای این استان اظهار داشت: در پی بارش باران و طغیان رودخانه، خط انتقال چاه های شماره ۱۳-۱۲-۱۱ و نیز اتاقک و خط انتقال چاه شماره ۱ شهر رامسر تخریب شد.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل افزایش میزان کدورت آب و لزوم حفظ سلامت شهروندان، تصفیه خانه آب شهر رامسر نیز به طور موقت از مدار فعالیت خارج شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه درحال حاضر آب شرب مشترکین این شهر از طریق ۳ مخزن ذخیره به ظرفیت ۲۶ هزار متر مکعب و ۱۳ حلقه چاه تامین می شود، افزود: به منظور آبرسانی به مناطقی که با کمبود و یا قطع آب مواجه هستند، تانکر سیار آبرسانی به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: به منظور بررسی وضعیت تاسیسات آبرسانی، تیم عملیاتی به منطقه اعزام می شوند تا پس از پایان بارندگی و فروکش کردن طغیان رودخانه ، عملیات تعمیرخطوط و تاسیسات آسیب دیده آغاز شود.

مهندس خدابخش پور، ضمن قدردانی از همکاری و صبوری مشترکین این شهر از شهروندان خواست تا فعال شدن مجدد این چاه ها ، مدیریت مصرف و اجتناب از مصارف غیر ضروری را در کارهای روزمره خود اعمال نمایند.

وی اظهار داشت: در پی بارندگی شدید و بالا آمدن آب رودخانه و تخریب چندین دهنه پل در شیرود ، خطوط انتقال آب در این شهر تخریب شد و مشترکین غرب شهر شیرود با کمبود آب مواجه هستند.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران، به افت فشار آب در بخشهایی از شهرهای نوشهر و چالوس اشاره و تصریح کرد: به دلیل بارندگی و افزایش کدورت آب چشمه اسپی او، ۱۰۰لیتر در ثانیه میزان برداشت از این چشمه را کاهش دادیم که با قطع بارندگی و کاهش میزان کدورت آب، برداشت مجدد از این چشمه آغاز می شود.

مهندس خدابخش پور، ادامه داد: در شهرهای نکا و بهشهر نیز به دلیل قطع چندین ساعته برق ایستگاه پمپاژ، شهروندان این مناطق با افت فشار مواجه شدند که با تلاش اکیپهای فنی این وضعیت درحال عادی شدن است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه تیمهای عملیاتی شرکت در حالت آماده باش قرار دارند، خاطرنشان کرد: درسایر شهرهای استان مشکلی وجود ندارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.328 seconds.