.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صیادان مازندران فردا راهی دریا می‌شوند/تور صیادان امسال 5 روز زودتر پهن می‌شود
تورهای صیادان مازندران از فردا در دریای مازندران پهن می‌شود تا بتوانند از نعمت آبی بیکران ارتزاق کنند.

به گزارش شمال نیوز، تورهای صیادان مازندران از فردا در دریای مازندران پهن می‌شود تا بتوانند از نعمت آبی بیکران ارتزاق کنند.

صیادان مازندرانی که از فروردین ماه امسال چشم انتظار دریا بودند و دل‌تنگ تور ماهیگیری خود شده بودند می‌توانند از فردا وارد دریا شوند.

تفاوت صید امسال با سال‌های گذشته در این است که امسال قرار است صیادان چند روز زودتر وارد دریا شوند.

صیادان مازندران باتوجه به شرایط سخت و سرمای آب که در استخوان‌های بدنشان نفوذ پیدا می‌کند و خیلی زود و در سنین پایین امراض گوناگونی برای آنان در پی دارد در فصول پاییز و زمستان با تلاش شبانه‌روزی سفره مردم را رنگین کرده و این محصول را برای سفره‌ها به ارمغان می‌آورند.

مدیرکل شیلات مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: تورهای ماهی‌گیران امسال با تصمیم کمینه فنی سازمان شیلات ایران پنج روز زودتر در دریای مازندران پهن می‌شود.

ولی‌الله محمدزاده با اشاره به سختی‌های فراوان صیادان، افزود: 54تعاونی پره با حدود 4هزار صیاد از فردا وارد دریای مازندران می‌شوند که امیدواریم سبد پرصیدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که امسال میزان صید ماهی‌های استخوانی به مرز 4هزار تن برسد، تصریح کرد: باتوجه به سختی‌ها و دشواری‌های حرفه صیادی پیگیر این هستیم که این شغل جز مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب شده و همچنن تعدیل کمک مالی صیادان پره و بحث بیمه‌ای آن از دیگر مسائل در دستور کار است.

مدیرکل شیلات مازندران یادآور شد: از دیگر خواسته‌های صیادان جلوگیری از فعالیت صیادان غیرمجاز و تامین ادوات صید و صیادی است که به‌صورت جدی درحال پیگیری است.

فردا قرار است حدود 4هزار صیاد مازندران بعد از گذشت ماه‌ها چشم انتظاری راهی دریا شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.