.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس این ۴۰ سال کجا بودید؟
دادکان : فرزند کدام وزیر مدافع حرم یا جانباز است؟
شمال نیوز : محمد دادکان رییس اسبق فدراسیون فوتبال می‌گوید قدرت فساد می‌آورد و خیلی سخت است مدیری درگیرش نشود.....
دادکان : فرزند کدام وزیر مدافع حرم یا جانباز است؟

محمد دادکان مدیر فدراسیونی است که از حیث قانون مداری، شفافیت و موفقیت در تاریخ فوتبال ایران کم نظیر بود و تنها، فدراسیون پیشین خود را قابل قیاس با خویش داشت.

دادکان همیشه بر این عقیده بود در دوران پیش از انقلاب پیراهن عقیده خویش را بر تن داشته و به قول خودش نام خود و خانواده بعد از انقلاب تغییر نکرده بود و چنان بر اصول اعتقادی پایبندی داشت که او را در آن دوران آشیخ می نامیدند. در ادامه گزیده ای از مصاحبه دادکان با روزنامه پیروزی را می خوانید:

دادکان درباره اتفاقات بین فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش گفت:« اگر من بودم براساس ضوابطی که بین قوانین فدراسیون و سرمربی تیم ملی وجود دارد عمل می کردم. به ایشان فراتر از مسوولیت اش اختیار دادند که خودش را بالاتر از قانون می داند. البته به ایشان این اختیارات را داده اند که اینگونه رفتار می کند.»

دادکان درباره فساد در فوتبال و سر منشا این فسادها گفت:« داور متخلف دوران من را برگرداندند و به او مدال دادند. یک داور آمد از فساد گفت اما چنان تحت فشارش قرار دادند و او گفت پیش من نیامده در حالی که فراموش کرد تمام راهروهای دانشگاه ما دوربین مداربسته دارد.

آیا من در دوران مدیریتم اجازه دادم کسی چنین کند؟ اصولا قدرت فساد می آورد. خیلی سخت است مدیری آلوده این کار نشود. چندی پیش کمپینی ایجاد شد و از مسئولین پرسیدند که فرزندتان کجاست؟ همه آنها در انگلستان و آمریکا زندگی می کنند. کدام یک از فرزندان مسئولین مدافع حرم هستند؟

من با اطمینان می گویم که هیچ کدام رزمنده و جانباز نیستند. مملکتی که نفت و گاز و سنگ و طلا دارد نتوانسته ۲ مدیر بسازد و بعد هم می گوید می خواهیم مدیر جوان بیاوریم. پس این ۴۰ سال کجا بودید؟ کدام جوان؟ همه جوان های این مملکت سرخورده هستند. حق این مردم را خوردید مردم ۴۰ سال پای شما ایستادند ولی شما ۴ روز پای مردم نمی ایستید.»/ برترین ها


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدي 17 مهر 1397
دمت کرم دادکان واقعا ّمينه اونها رانت بازي پست دزدي را خوب ياد کرفتند مدرک دلنجکاه ازلد روستا مي،کيرند پستهاي کليدي را مي خاپند اين کرو همجيه خودش را در جامعه سر تر،کي دانست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.